דרמה פוליטית בנתניה: יו"ר ש"ס עם אבי סלמה חברי המועצה אבי סלמה וחגי חדד

חגי חדד יו"ר ש"ס נתניה וסגן ראש העיר בחר לתמוך באבי סלמה לראשות העיר בבחירות הקרובות. ראש העיר שלחה בתגובה מכתב לחדד "הנני משחררת אותך מכל הסמכויות אשר האצלתי לך". ראש העיר בתגובה " סמכויותיו הוחזרו"

חגי חדד יו"ר שס נתניה וסגן ראש עיר של פיירברג מזה 15 שנים, בחר לתמוך באבי סלמה לראשות העיר. 

חדד ממונה על החינוך הבלתי פורמלי בנתניה מזה 15 שנים, בתקופה זו פיתח פעילויות לנוער, הקים יוזמות חינוכיות התנדבותיות, נתן מענה לנוער בשעות שלאחר בית הספר ועוד שורה של מיזמים א-פורמאלים בעיר. 

כעת החליטה ראש העיר נתניה מרים פיירברג לסיים את תפקידו של חדד בשל בחירתו לתמוך דווקא במועמד לראשות העירייה מר אבי סלמה.

פיירברג שיגרה השבוע מכתב לחדד ובו כתבה: "הריני להודיעך כי מאחר וחברת באופן פומבי למר אבי סלמה המתמודד נגדי על ראשות העיר הרי שבמעשה זה הבעת חוסר אמון מופגן בי ובהנהגתי את העיר" לפיכך כתבה פיירברג במכתבה "הנני משחררת אותך מכל הסמכויות אשר האצלתי לך במסגרת החינוך הבלתי פורמלי ובכל מסגרת אחרת"

חדד אמר היום כי הוא מצר על ההחלטה של פיירברג, "בעת הזאת, אחת התקופות הקשות שעוברות על עם ישראל, אני לא מתעסק בפוליטיקה זולה, אני כל כולי פועל למען העיר נתניה ועבור כלל תושביה ומתפלל ומייחל להצלחת צה"ל בעזרת השם ולשלום החיילים והחטופים.
חבל שראש העיר תקועה בשישה באוקטובר, המחלוקות האלו שייכות לעבר. חשבתי שהיא גדולה מזה ומה שהיא עושה זה לטובת תושבי נתניה, התבדתי"

חדד מציין כי גם כעת אין לפיירברג שום טענה על עבודתו, "לא יכולה להיות לה טענה על עבודתי כי שמרתי על פעילותה הסדירה של העמותה לחינוך בלתי פורמלי למען תושבי נתניה גם בעת הקשה הזו, הטענה היחידה שלה נגדי היא שבחרתי באופן דמוקרטי שלא לתמוך בה - מה שמספר את כל הסיפור" אמר חדד.

אבי סלמה המועמד לראשות העיר אמר בתגובה "חבל מאוד שפיירברג לא יודעת להבדיל בין טובת תושבי העיר לבין הקמפיין שלה לראשות העירייה, ועסוקה בפוליטיקה זולה וקטנונית גם בעת הזאת.
מרים עומדת בראשות העיר כבר 25 שנים, עייפות החומר ניכרת והלחץ משפיע. אף אחד לא זורק בנאדם עם ניסיון רב כל כך כמו שיש לחגי בגלל שיקולים פוליטים, המכתב הזה מצביע על לחץ כבד שיש בלשכת ראש העיר פיירברג ובסביבת אנשי הקמפיין שלה.
אנחנו נתקן את הנזקים הללו, נחזיר את נתניה לתושבים ונצעיד את נתניה במנהיגות צעירה וחדשה להיות שוב עיר מובילה בישראל"

ראש העיר מרים פיירברג איכר מסרה בתגובה "בשיתוף פעולה עם יו"ר ש"ס אורן גבאי, סמכויותיו הוחזרו, שכרו ישולם כרגיל".

חדשות מקומיות - דרמה פוליטית בנתניה: יו"ר ש"ס עם אבי סלמה