ראש עיריית נתניה בוועידת גיבורות מקומיות ראש העיר מרים פיירברג איכר 

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג בוועידת גיבורות מקומיות: אני מאמינה במנהיגות נשית. אצלנו בעירייה רוב התפקידים הבכירים מאויישים על ידי נשים 

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר השתתפה היום (ראשון) בוועידת "גיבורות מקומיות" של ידיעות תקשורת במכללה האקדמית נתניה.

פיירברג נשאלה את שאלת השאלות 25 - שנה את בראשות העיר, אז למה עוד פעם? מאיפה התיאבון לעוד?
"קודם כל אני לא מרגישה שעשיתי הכל. יש לי עוד הרבה תוכניות מה לעשות ומה לבצע. נתניה היא אהבת חיי ומשימת חיי. אני מתמודדת לכהונה נוספת כדי להמשיך ולהפוך את נתניה לריביירה של ישראל, לעיר המובילה בלימודי מדעים וסייבר, להיות העיר הראשונה בארץ עם 0% נשירה מבתי ספר".

עוד הדגישה פיירברג איכר: "נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים. אנחנו מקדמים השקעת ענק של 2 מיליארד שקלים בפתרונות תחבורה. אנחנו מקדמים מחלפים וכבישים שיקלו על עומסי התנועה. לנתניה תהיה תחנת רכבת שלישית, רכבת קלה וגם חיבור למטרו. נבנה את המרינה היפה בישראל, ובה פעילויות ספורט וחינוך ימי, ואטרקציות תיירותיות".

פיירברג התייחסה להיבט הבטחוני: "מנהיג צריך לשמש דוגמא אישית. בכל אירוע תמיד אני מגיעה לפני כוחות הבטחון. נתניה ערוכה למצב חירום ומלחמה. הגדלנו את כוחות השיטור והפיקוח העירוני, תגברי את האבטחה בגני הילדים ובתי הספר, אנחנו עורכים סריקות לאיתור שב"חים, מקימים משמר עירוני לתגבור כוחות הביטחון ומכשירים יחידות חילוץ עירוניות, ויחידות רחפנים ואופנועים".

ראש עיריית נתניה דיברה על הצורך בחיזוק נשים בעמדות המפתח בזירה המקומית והארצית. "אצלנו בעירייה רוב התפקידים הבכירים מאויישים על ידי נשים. אני מאמינה מאוד במנהיגות נשית. אישה הרבה יותר גמישה ויכולה להתאים את עצמה למצבים משתנים. נשים ניחנו באינטואיציה חזקה, משתלבות הרבה יותר מהר ומתאימות את עצמן. הגמישות הזו היא היתרון הגדול של הנשים. לכן בין היתר חמש מתוך שש המקומות הראשונים ברשימה שלי הן נשים. נשים עושות תפקיד ציבורי טוב יותר מגברים"