תמיכה מקיר לקיר בראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר ראש העיר מרים פיירברג איכר 

ביום שלישי ה-27.2 יערכו הבחירות לראשות עיריית נתניה. ראש העיר מרים פיירברג איכר זוכה לתמיכה מכל הקשת הפוליטית 

שר התרבות והספורט מיקי זוהר "תושבי ותושבות נתניה היקרים, יש לפניכם בחירות מכריעות וחשובות למען העתיד שלכם. אני קורא לכם באופן אישי - הצביעו מרים פיירברג לראשות העיר, זו הבחירה הנכונה ביותר להצלחת העיר".

שר הביטחון והאוצר לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן "תושבי נתניה היקרים, ב-27 בפברואר אני קורא לכם לתמוך במרים פיירברג לקדנציה נוספת כראש העיר נתניה. בקדנציות הקודמות היא הפכה את העיר מקצה לקצה. היום נתניה היא אחת הערים המשגשגות והמצליחות ביותר. העשייה הזאת חייבת להימשך. תצביעו למרים פיירברג לראשות העיר".

שר הביטחון יואב גלנט "בבחירות העירוניות הצביעו עבור מרים. אנחנו מכירים שנים רבות, מאז שהייתה בתחילת כהונתה. מה שקורה בנתניה זה דוגמא ומופת לכל המדינה לאיך עיר צריכה להתנהל ולהתפתח. ראינו את נתניה לפני 20 שנה ואיפה היא נמצאת היום. עבור תושבי נתניה ועבור מדינת ישראל - תצביעו למרים לראשות העיר".

יו״ר הוועדה לקידום מעמד האישה לשעבר וח"כ לשעבר במפלגת יש עתיד, עליזה לביא "לאורך כל הדרך כמרצה למגדר, כחברת כנסת, כיו"ר הוועדה למעמד האישה, ובפעילות החברתית הרבה שלי, תמיד אני נוהגת להביא כדוגמא את ראשת העיר שלנו, מרים פיירברג. איך בתבונה, ובעזרת הכלים המנהיגותיים הנשיים שלה, שהיא שוזרת בהבנה רבה וברגישות, יודעת לנווט את העיר נתניה למחוזות מצוינים. בהבנה וברגישות העיר שלנו צועדת קדימה בזכות ראש העיר שלנו כבר שני עשורים. אני קוראת לכולנו לתמוך בראשת העיר מרים פיירברג להמשיך להוביל את העיר שלנו. אני את הקול שלי נותנת לה".

שר הכלכלה ניר ברקת ״כמי שניהל את העיר ירושלים, יש לי פרספקטיבה של מה זה ראש עיר טוב, ומרים היא ראש עיר מצוינת. מרים מנהלת את העיר ביד רמה, מתכננת אותה היטב, דואגת לפרטים הקטנים, שומרת על תושבי נתניה, מגייסת משאבים גדולים לעיר ויודעת להעמיד אותנו השרים במקום. אני מאחל לנתנייתים שמרים תמשיך להנהיג את העיר– ההצלחה של מרים זו ההצלחה של נתניה".

אלוף במיל' יפתח רון טל: "אני מכיר את אשת הברזל מרים פיירברג איכר שנים רבות. היא מנהיגה בחסד עליון, שיודעת להפוך מה שנראה בלתי אפשרי – לאפשרי. היא פיתחה את העיר נתניה בצורה מדהימה, היא אשה של אנשים, רגישה ומנהיגה עם לב ענק. באמת אין מישהו שמתאים יותר ממרים להמשיך להיות ראש העיר נתניה, קודם כל ולפני הכל לטובת התושבים".

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס: "אני מבקש מכם להגיע אל הקלפיות להצביע עבור מרים פיירברג לראשות העיר נתניה. בזכות מרים, נתניה שינתה את פניה לבלי היכר והפכה מעיר קטנה לעיר גדולה משגשגת, חזקה, עם בנייה אדירה, פיתוח ושגשוג, תשתיות מתקדמות ומערכת חינוך מצויינת".

ח"כ לשעבר עו"ד רויטל סויד (העבודה) "מהכרות רבות שנים עם מרים פיירברג, אני יכולה לומר שנתניה לפני מרים ואחרי מרים – זו בכלל לא אותה עיר. בעבר תושבים לא תמיד היו גאים לומר שהם מנתניה. היום להגיד 'אני גר בנתניה' זו גאווה מאוד גדולה. מרים היא מנהיגה פורצת דרך, אין תחום שבו נתניה לא השתנתה בו ומובילה בו. חינוך, תשתיות, מבני ציבור, שכונות חדשות – נתניה היא עיר אחרת".

שר התיירות לשעבר ממפלגת יש עתיד יואל רזבוזוב "מרים פיירברג איכר היא ראש העיר הכי טובה בישראל. היא מנהיגה אמיתית, פייטרית בנשמה שהביאה הישגים רבים לעיר. כתושב נתניה כיף לדעת שיש לך על מי לסמוך. הכרתי אותה לפני כ-18 שנה ומאז דרכנו לא נפרדו. מרים קידמה ופיתחה את נתניה, וכיום היא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים בישראל. ב-27.2, בבחירות לראשות העיר נתניה, אני אצביע למרים פיירברג איכר".

שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ח"כ דני דנון "מרים פיירברג היא ראש העיר האגדית של נתניה. מנהיגה אמיתית שביום-יום מובילה את נתניה להישגים מדהימים, אבל גם עכשיו בשעת המלחמה העיר נתניה בהנהגתה מארחת אלפי אנשים מהצפון והדרום. למרות כל הקושי הם מרגישים פה כמו בבית. שגרירים רבים באו מכל העולם וראו את היופי של נתניה, את ההתגייסות של מרים, של עובדי העירייה, של תושבי העיר באירוח התושבים מהצפון והדרום".

ח"כ לשעבר ממפלגת העבודה אפי אושעיה: "ההחלטה של מרים להמשיך לשרת אותנו תושבי נתניה, היא המתנה הכי טובה שיכולנו לקבל. אני מודה למרים מעומק הלב. נגיע כולנו ביום הבחירות נצביע, נשפיע ונעשה את המיטב להמשך של נתניה טובה יותר בראשות מרים".

סיעת ש"ס בנתניה בראשות *אורן גבאי*, מועצת חכמי התורה ורבני ש״ס בעיר, הרב *רפאל רובין*, הרב *יוסף חיים גבאי*, הרב *משה תורג׳מן*, הודיעו על תמיכה חד משמעית במרים פיירברג איכר לראשות העיר. ״על פי הוראת מועצת חכמי תורה, אנו מחויבים להכרת הטוב. י״ח אדר א׳, כולנו מצביעים למרים פיירברג איכר לראשות העיר״.

ראש העיר מרים פיירברג איכר סיכמה בהתרגשות: ״אני מודה לכולם על התמיכה החשובה ומבטיחה כי אפעל להקים קואליציה רחבה ככל הניתן שבה יהיו מיוצגים כל חלקי האוכלוסיה של נתניה".