"מגיע לחוף פולג חנייה מסודרת וחניונים רחבי ידיים" צילום: ריקה אידלמן

תושבים רבים זעמו לאחר שהוצב שער בחלק הדרומי של חוף פולג, אך בהמשך התברר כי מדובר בעניין זמני והעירייה נערכת לשינוי הסדרי החנייה בחוף. סגנית ראש העיר, טלי מולנר: "מגיע לחוף פולג חנייה מסודרת וחניונים רחבי ידיים"

תושבי רמת פולג עיר ימים התקשו לאחרונה להבין את הסיבה שבגללה הותקן שער בחלק הדרומי של חוף פולג, ואף זעמו לאחר שנוצר כאוס במקום בשבוע שעבר עם חניות של רכבים בכל מקום, כולל סמוך מאוד לקו המים. כעת מתברר כי מדובר בחלק מהיערכות של עיריית נתניה לשינוי הסדרי החנייה בחוף. "כנגזרת מתוכנית המלונות שאושרה לפני שנים וכעת יוצאת לפועל, העירייה נערכת לשינויי הסדרי החניה בחוף, זאת לאור העובדה כי החנייה הישנה עתידה להיסגר לטובת מסדרון אקולוגי. לתוכנית המלונות המפורסמת התנגדו רבים מתושבי השכונה ואני ביניהם, אולם כאמור התוכנית קיבלה תוקף ואישור גם בבתי משפט, כולל בג"ץ", אומרת סגנית ראש העיר, טלי מולנר.

עוד עדכנה מולנר כי העבודות על שינויי הסדרי החניות בחוף נמצאים כעת באמצע העבודה, וכחלק מהן הוקם שביל נסיעה מכורכר שייעודו הסופי הוא לרכבי אספקה, למסעדה, רכבי חילוץ והצלה וכן רכבי נכים. "עד שיוכשר הנתיב, ועל מנת למנוע מרכבים לנסוע בו ולחנות בצידו, נסגר נתיב הנסיעה הזה בשער זמני, וכעת כל מי שמגיע לחוף מחנה את רכבו בחניה זמנית, עד שתסתיים בניית החניונים החדשים והמרווחים, המאפשרים חנייה מסודרת לאלפי רכבים, זאת להבדיל ממה שהיה עד כה, כשנאלצנו להחנות בשטח כורכר לא מסודר ללא סימוני חנייה וללא שום סדר", מסכמת מולנר. "אנשים התרגלו לחנות על קו המים, אבל בשום עיר זה לא קורה, תמיד יש חנייה והולכים כמה דקות. כרגע יש אי נוחות זמנית, כי השטח עדיין בעבודה, אבל התוצאה בסוף תהיה לרווחת באי החוף. מגיע לחוף פולג חנייה מסודרת וחניונים רחבי ידיים".