נתניה: גבר נמצא מחוסר הכרה - מצבו קשה זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א  

גבר כבן 30 אותר מוטל חבול ומדמם בגינה ציבורית בדרום נתניה, מצבו קשה. נסיבות האירוע נבדקות  

בסמוך לשעה 19:30 (שלישי) גבר נמצא מוטל ברחוב שמחה ארליך פינת בן צבי בנתניה כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בגופו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לבי"ח לניאדו גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בפנים ובראש. 
על פי עדויות של עוברי אורח, ככל הנראה מדובר בקטטה שהתפתחה למקרה אלימות קשה. נסיבות האירוע נבדקות.

אורן חדד וגולן טאירי חובשי מד"א־הצלה שרון, שהגיעו למקום סיפרו: "הגענו למקום האירוע ומצאנו את הגבר שוכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן טיפול תרופתי והרדמה והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לביה"ח לניאדו בעיר כשמצבו מוגדר קשה."

חובש מד"א אברהם דהרי סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל מאחורי מבנה שם שכב הפצוע על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בפלג גופו בעליון ובעיקר בראש ובפנים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, מתן טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."

אפרים פרידמן חובש איחוד הצלה מסר: "עוברי אורח איתרו את האיש חבול בראשו מוטל בגינה הציבורית. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניאדו כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".