תושב הרש"פ  הורשע במעשה מגונה נגד תושבת העיר  ביהמ"ש הרשיע תושב הרש"פ במעשה מגונה נגד תושבת העיר נתניה תושב הרש"פ הורשע במעשה מגונה נגד תושבת העיר | תמונת אילוסטרציה fotilia

בית משפט השלום בנתניה גזר 30 חודשי מאסר לתושב הרשות הפלסטינית אשר הורשע בעבירות של שהייה בלתי חוקית, שימוש במסמך מזויף והתחזות, כניסה לדירה בכוונה לבצע פשע ומעשה מגונה בנסיבות אינוס
הנאשם עבד בבית הקפה "שטמפפר" בנתניה, וזאת מבלי שיש בידו אישור כניסה או שהייה כחוק בישראל.

הנאשם קיבל תעודת זהות השייכת לאדם אחר ועל גביה הודבקה תמונתו של הנאשם אשר התחזה לאותו אדם על מנת להתקבל לעבודה. בזמן שהותו בעיר הנאשם נכנס לדירה של שכנתו תושבת נתניה וביצע בה מעשה מגונה. השניים התגוררו בשכנות באותה קומה בבניין מגורים בנתניה כאשר המתלוננת התגוררה בגפה בדירה ובינה לבין הנאשם אין הכרות מוקדמת. 

ביום 13.11.14, בשעה 03:00 לערך שהתה המתלוננת, תושבת נתניה בת 28, בדירתה עם חברים. בשעה 06:00 לערך, עזב אחרון החברים את דירתה, לאחר שהמתלוננת נרדמה במיטתה. הדירה לא הייתה נעולה. בסמוך לכך הגיע לדירה הנאשם, תושב הרשות הפלסטינית בן 24, הבחין כי הדלת הייתה מעט פתוחה, דחף את הדלת, נכנס לדירה ושכב במיטה בצמוד למתלוננת בעודה ישנה. הנאשם החל לגעת במתלוננת בגופה, נישק אותה בפנים, בצווארה, נגע ברגליה של המתלוננת, נישק אותה בבטנה, הכניס את ידו מתחת לגופיה ונגע בחזה מעל חזייתה.
המתלוננת התעוררה במהלך מעשיו של הנאשם בבהלה ובצעקות ודרשה מן הנאשם לעזוב את הדירה מיד. בתגובה, ביקש הנאשם מהמתלוננת שתהיה בשקט, סימן בידו על פיו ויצא מהדירה. בנסיבות אלו הנאשם ביצע מעשה מגונה במתלוננת, תוך ניצול מצב של חוסר הכרה או מצב אחר המונע ממנה התנגדות, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

בנוסף למאסר בפועל קיבל הנאשם מאסר על תנאי ויפצה את המתלוננת בסך 12,000 ש"ח