חוף סירונית ארבעה קטינים היכו בני מיעוטים בחוף סירונית חוף סירונית | תמונה: עיריית נתניה

אתמול (שלישי) הוגש כתב אישום כנגד ארבעה קטינים בני 14 עד 17 בגין תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני

האירוע התרחש ב-17 בפברואר עת בילו שני בני מיעוטים להנאתם בחוף סירונית.

 

חוף סירונית | תמונה: עיריית נתניה

על פי כתב האישום, ישבו ארבעת הקטינים ושתו אלכוהול בחוף סירונית. בשלב מסוים פנו שני ערבים ששהו גם הם בחוף לכיוון המעלית בחוף סירונית, אז פנה אליהם אחד הנאשמים וסינן קללות בגנות הנביא מוחמד ("נכון שמוחמד בן זונה?"). שני הערבים התעלמו מהקללות והמשיכו ללכת לעבר המעלית, אולם אז הרים אחד הקטינים אבן והחל לרוץ אחרי הערבים, תוך שהוא משליך את האבן וחבריו קוראים "מוות לערבים". התוקפים רדפו אחרי המתלוננים ויידו לעברם בקבוקי זכוכית ואבנים. בהמשך הם תפסו את הערבים, היכו אותם באגרופים ואת אחד מהם היכו תוך שימוש בבקבוק בירה.
הנאשמים הצליחו למשוך מתוך המעלית את אחד המתלוננים, המשיכו להכות אותו בכל חלקי גופו, חנקו אותו, תוך שהם קוראים לו "מחבל". לאחר מכן על פי כתב האישום, השאירו הקטינים את המתלונן תוך שהוא חבול ומוטל על הרצפה. המתלונן ניסה לקום, אולם איבד את הכרתו, בהמשך פונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי  

עו"ד רוזנטל: "הלקוח ספג מכות"

חדשות מקומיות - ארבעה קטינים היכו בני מיעוטים בחוף סירונית
מעו"ד מירון רוזנטל שמייצג את אחד הקטינים נמסר "מרשי שוחרר אתמול, אחד הקטינים שיצר את הפרובוקציה הדינאמית, זה לא הלקוח שלי. הלקוח שלי ספג בעצמו מכות מבני המיעוטים ולפיו הרקע לקטטה הוא רומנטי ולא לאומני מאחר ואחד מהם התחיל עם אחת הבנות שהיתה איתם. בנוסף, בים כולם נראים אותו דבר, בני המיעוטים לא הלכו עם כאפיות כך שלא ניתן היה לזהות מראש שהם ערבים. דבר נוסף הוא שזכויות הקטינים הופרו באופן משמעותי במהלך החקירה ותהיה לזה השלכה בהמשך"