שביתת בבתי הספר העל יסודיים הלימודים בבתי הספר העל יסודיים יושבתו מחר שביתת בבתי הספר העל יסודיים
ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים בנתניה הודיע כי הלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים יושבתו מחר (ראשון) בנתניה, למעט בתי הספר אורט ובני עקיבא. הלימודים יתחילו מחר בשעה 11:00. סמדר סגל יו"ר ארגון ועד ההורים "קוראת למורים להתנגד למהלך"
שביתת ארגון המורים מתקיימת כמחאה על בעיית העסקת עובדי הקונסרבטוריון העירוני.
 

הלימודים בבתי הספר העל יסודיים יתחילו מחר בשעה 11:00 וזאת, לטענת רן ארז, יו"ר ארגון המורים, לאור ההתנהלות העירייה, המסרבת לפתור את בעיית העסקת המורים בתנאי מורי קבלן בקונסרבטוריון העירוני ובשל בעיות נוספות מול המורים שטרם הגיעו לפתרון.
בהודעה שפרסם ארגון המורים נמסר "מזה כשנתיים אנו מנסים להגיע להסכמות בדרכי נועם מול בכירי העירייה אולם אלה מסרבים להגיע לפתרון בעיית ההעסקה הפוגענית. הארגון לא יאפשר המשך העסקה פוגענית במורים שפוגעת הן בהם והן בתלמידי העיר".

מורי חטיבות הביניים בנתניה שייכים בחלקם להסתדרות המורים ובחלקם לארגון המורים, על כן תלמידי חטיבות הביניים צריכים להתעדכן עם כיתתם על השביתה

סמדר סגל קוראת למורים להתנגד 

סמדר סגל יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, מתנגדת להשבתה ומוסרת "אני פונה ומבקשת מראש העיר הגברת מרים פיירברג לדחות כל פגישה עם ארגון המורים. אסור לנהל שיח עם רן ארז שמתנהל בצורה אלימה ולשתף את ציבור ההורים והתלמידים במאבק, כאשר מורים רבים מתנגדים לדרך שפוגעת בתלמידים ופוגעת מאוד בכל המורים השייכים לארגון". עוד קוראת סגל למורים להתנגד למהלך "אסור לכם לפחד מורים יקרים. תתנגדו למה שבסופו של יום פוגע בכם ובתלמידים היקרים שלכם. רן ארז פגע בשם הטוב של המורים, תעצרו את זה לטובתכם. תעברו להסתדרות המורים ותפסיקו להכשיל את התלמידים שלכם".

סגל תוקפת את רן ארז "הוא זה שפוגע לכאורה בשמם הטוב של המורים ומלמד אלימות את התלמידים. הוא לא מביא תוצאות ופוגע במורים שמפחדים לקום נגד. בקרוב מאוד, המורים יתעוררו להבין שנכון להם לעצור את הדרך של רן ארז במקום להיות בקשר לא בריא. רן ארז גורם לכולם לא לכבד את מורי הארגון. יהיה מאוד קשה למורים לתקן את שמם באם לא יעצרו את רן ארז".