הטיל אימה ברשת 18 שנות מאסר נגד פדופיל שהטיל אימה ברשת הטיל אימה ברשת | אילוסטרציה: fotolia

בהסדר טיעון שהותר היום לפרסום, הודה ישי גבריאלוב בארבעים ותשעה סעיפי אישום. העונש שקיבל - 18 שנות מאסר בפועל ופיצויים בסך 432,000 ש"ח 

נגד ישי גבריאלוב בן 34, תושב נתניה כתב אישום נדיר בחומרתו ובהיקפו

גברילוב נאשם בעבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בקטינות דרך האינטרנט. כמו כן הואשם בסחיטה באיומים, הטרדה מינית, פרסום והצגת תועבה ועבירות נוספות, סך הכל 49 אישומים. 

התיק נולד מפנייה למשטרה של אב זהיר לילדה בת 12 שהבחין בהתנהלות חשודה במכשיר הטלפון הנייד שלה ובחקירת מכשיר הטלפון, עלה הקשר עם הנאשם. המשטרה עצרה את הנאשם ותפסה את מחשביו, נפתחה תיבת פנדורה עצומה של אלפי סרטונים, תמונות, והקלטות של מעל מאה ילדות. הצעירות ביותר היו מתחת לגיל 10, וכולן קטינות. רוב הקורבנות לפי כתב האישום היו מתחת לגיל 14 ומעט מהקורבנות בגילאי 15 ו-16. 

מדובר בקטינות שפעלו באתרים הפופולריים ביותר, בפייסבוק וסקייפ, ודווקא בפלטפורמה זמינה ומקובלת זו, ידע הנאשם לרכוש את אמונן ולהפעיל מניפולציה תוך שכנוע הקטינות "לחנך אותן מינית" ולבצע את העבירות.

גברילוב השתמש בשיטות מתוחכמות במטרה לזכות באמון הילדות, למשל סרטון שצולם מראש ונראה היה שהוא מצולם בזמן אמת. כך קיים גברילוב שיחות וידיאו צ'אט עם הקטינות, הציג סרטוני תועבה עם דמויות של קטינות אליהם התחזה והנחה אותן לבצע בעצמן מעשים מיניים "גברילוב הורה לקטינות להתפשט, לעמוד מול מצלמת הרשת בשלל תנוחות, לבצע בעצמן עבירות מין חמורות, ושלל מעשים סדיסטיים, והכל לצורך סיפוק צרכיו המיניים ותוך ניצול גילן הצעיר, סקרנותן ותמימותן" נכתב בכתב האישום. גברילוב איים על הקטינות שלא הסכימו לשתף פעולה כי יפרסם ברשת את תמונותיהן האינטימיות. 

עו"ד סיבוני, באה כוחו של הנאשם טענה "מדובר בנאשם בן 33 ללא עבר פלילי, שזוהי הסתבכותו הראשונה. למרשי היו מספר עסקים שקרסו והוא נכנס לחובות, ועקב כך הסתגר בביתו במשך תקופה ארוכה שבמהלכה גם לאחר שנפרד מחברתו, קרו כל האירועים נשוא כתב האישום. מדובר בנאשם שבגיל 7 התייתם מאביו עקב מותו מתאונת פגע וברח עוד ברוסיה טרם עלייתו לארץ"
הנאשם הביע חרטה על מעשיו

בית המשפט המחוזי גזר כאמור על גברילוב 18 שנות מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי ו 432,000 ש"ח