חוסמים את מחלף איינשטיין בשבת האחרונה  מחאת הדתיים מול מחאת החילוניים חוסמים את מחלף איינשטיין בשבת האחרונה | תמונה: פייסבוק
פתיחת מחלף איינשטיין ממשיכה לגרור מחאה בקרב תושבי צפון העיר הן מצד הדתיים והן מצד החילוניים  
התושבים הדתיים חסמו את המחלף זו השבת השנייה, החילוניים נפגשו עם מר אלי דלל בנושא בטיחות המחלף

חוסמים את מחלף איינשטיין בשבת האחרונה | תמונה: פייסבוק

בשבת האחרונה שוב נחסם מחלף איינשטיין על ידי דתיים מצפון העיר במחאה על פתיחת המחלף בשבת. נורית קרטן, יו"ר וועד צפון העיר אומרת כי "לא נאפשר קיום מריבות בשבת כמו ברחוב בר אילן בירושלים. לא מדובר באזור דתי חרדי ומי שבא לגור כאן ידע מלכחתחילה להיכן הוא בא"
התושבים החילוניים דורשים לתקן את ליקויי הבטיחות במקום וטוענים כי מדובר באזור עם מספר בתי ספר, בו עוברים ילדים רבים. מדובר במעבר חצייה בו מופע הרמזור הירוק קצר בהרבה ממופע הרמזור האדום, מה שגורם להולכי רגל להמתין זמו ארוך וחלקם חוצים באור אדום או לחילופין עוברים באזור ללא מעבר חצייה. מה שמעלה עוד את הסכנה באזור הוא שרכבים נוסעים באזור זה במהירות גבוהה מהמהירות המותרת ובכך מסכנים את חיי הולכי הרגל. קרטן מספרת "מלכתחילה היו צריכים לתת את הדעת על מספר דברים כמו גשר עילי להולכי רגל. יש דברים שלא ניתן היה לצפות לפני תחילת הכביש. אולם לשמחתנו כבר בהתחלה מצאנו מה הליקויים". קרטן מציינת לטובה את אלי דלל, מ"מ ראש העיר ואחראי תיק התחבורה ש "עזב הכל בחג, הגיע למקום, דיבר עם התושבים ושמע את תלונותיהם".  
מאלי דלל נמסר "מדובר על הוספת פסי האטה, גדר בטיחות במספר נקודות והארכת מופע הרמזור הירוק להולכי רגל. המלצות אלו ניתנו ע"י מהנדס הבטיחות שהגיע למקום ויועברו למהנדס התחבורה ובהמשך לתכנון וביצוע. תוך מספר שבועות יתוקנו הליקויים".