גן הפסלים פסלים שבורים: הזנחת גן הפסלים בקריית נורדאו קופסאות חשמל פתוחות בגן הפסלים
תושבים זועמים טוענים שגן הפסלים בשכונת קריית נורדאו בנתניה סובל מהזנחה קשה כבר למעלה מחצי שנה, בכלל זה חוטי חשמל חשופים וערימות של זבל. עיריית נתניה: "הגן עומד לפני עבודות שדרוג מקיפות"
תושבי קריית נורדאו מתקשים לעבור לסדר היום בעקבות ההזנחה הקשה, לטענתם, בגן הפסלים בשכונה בחצי שנה האחרונה.

קופסאות חשמל פתוחות בגן הפסלים"

אחד מהם, נוריאל אוליבין, החליט שלא לשתוק יותר, ומעוניין לעורר את הנושא בתקווה שאולי מישהו בעיריית נתניה יתעורר וישנה את המצב. 

מזבלה עירונית

"בגן הפסלים עצמו יש עמודי חשמל עם חוטים חשופים, ומיותר לציין שבקרבת מקום משחקים דרך קבע ילדים וחס וחלילה עלול לקרות אסון", פותח נוריאל. "בנוסף, המנקים שאמורים לדאוג לנקיון הגן יושבים בשעות הבוקר במשך שעות בלי לעשות דבר, וכשהם כבר עושים, לא מעט פעמים הם 'מעלימים' את הזבל לשיחים הסמוכים או לצידי הגן. אם זה לא מספיק, תעלת הניקוז במקום עולה על גדותיה והדיירים בבניין הסמוך נאלצים להזמין מנקה חיצוני על חשבונם כדי לסלק את היתושים. כמו כן, בגן שורר חושך מוחלט לאחר שחיבלו בתאורה בכוונה תחילה ובאופן קבוע משתכרים שם ושוברים בקבוקים". 
ולאף אחד לא אכפת?
"ככה זה נראה. אתה צריך להבין, יש בשכונה הרבה דיירים מבוגרים שניסו לפנות לעירייה ולא קיבלו תשובות, אז החלטתי אני לנסות. פניתי לעירייה בפייסבוק ולא זכיתי למענה. בהמשך התקשרתי, הפנו אותי לתברואה והבטיחו שהעניין יטופל, אבל בפועל זה המצב כבר למעלה מחצי שנה, מתחילת חודש ינואר, וגן הפסלים שלנו נראה כאילו הפך למזבלה העירונית".
חדשות מקומיות - פסלים שבורים: הזנחת גן הפסלים בקריית נורדאו
 

מערכת ניקוז באמצע הרחוב"

לא עוזב את העיר

נוריאל אוליבין (23) הוא תושב קריית נורדאו ומגיל שנתיים מתגורר בנתניה. "חבל לי על המצב, כי בסך הכל אני אוהב את העיר ומרוצה ממנה", הוא מסכם. "נתניה מתפתחת יפה, אבל העירייה צריכה לקחת את עצמה בידיים, לשנות את המצב ולדאוג לניקיון הגן. צריך להשקיע גם בשכונות החלשות יותר". 
מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "נציין כי הגן עומד לפני עבודות שדרוג מקיפות, שיכללו גם את שדרוג מערך התאורה. נבהיר כי נושאים מקומיים יטופלו במהלך השבוע הקרוב".