בצל האסון הכבד שפקד את האומה הצרפתית, נערכה במוצ״ש, עצרת הזדהות עם תושבי העיר ניס וכלל אזרחי צרפת, לזכרם של הנרצחים בכיכר העצמאות בנתניה.
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר:"דווקא ביום חגיגות הבסטיליה, יום המסמל חירות, אחווה ודמוקרטיה- אנשים חשכים מבקשים לציין ערכים חשוכים. אנו אבלים עם עירנו-אחותנו התאומה ניס".

אלפים הגיעו לעצרת ההזדהות עם העיר ניס | צילום: רן אליהו 

בעצרת נאמו ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר ושגריר צרפת בישראל, פטריק מיזונאב, סגנית ראש העיר ניס, עו״ד מרטין וקנין וסגן השר לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא.

עוד השתתפו רב העיר נתניה קלמן בר, רבני הקהילה הצרפתית, שגריר איטליה בישראל, שגריר נורווגיה בישראל, שגריר בלגיה ונציג שגרירות בריטניה, סגני ומ״מ ראש העיר נתניה, חברי מועצת העיר נתניה.

ראש העיר פיירברג הדגישה בנאומה את העצב והצער הרב לנוכח הטבח הנתעב וכן את השותפות האמיצה בין ניס ונתניה, שהינן ערים תאומות מזה עשרות שנים ״רק לפני יומיים כאן בכיכר, חגגה העיר נתניה את חגיגות הבסטיליה. לא תארנו לעצמנו שנחזור לכאן הערב בנסיבות כל כך קשות ועצובות. טבח אכזרי הלם בעיר ניס, טבח נתעב של אנשים תמימים שחגגו בטיילת. דווקא ביום חגיגות הבסטיליה, יום המסמל חירות, אחווה ודמוקרטיה אנשים חשכים מבקשים לציין ערכים חשוכים. אנו אבלים עם עירנו-אחותנו התאומה ניס, על 84 קורבנות תמימים". 

שגריר צרפת הודה לראש העיר פיירברג על אירוח העצרת ומסר ״האלטרנטיבה שעומדת בפנינו ברורה מאד, כניעה או התנגדות. אולם איני מזהה בקרב חברי הישראלים, שחששם מפני הטרור היה גם שלי מזה שלוש שנים, וגם לא בקרב אנשי ארצי היקרים המסורים יותר מתמיד לחיים ולחרות, אפילו לא קצה קצהו של רצון לכניעה". והזמין את הקהל לעמוד דקת דומייה.