מפגש ההוקרה אמש מפגש בזק: הוקרת הורי הצופים בנתניה מפגש ההוקרה אמש
שבט צופי 'בזק' הוותיק בנתניה קיים מפגש הוקרה בהורים התומכים בפעילות בני הנוער לאורך השנה, לקראת פתיחת שנת הפעילות הנוכחית ב-6 בספטמבר 
מפגש הוקרה חגיגי למען הורי בני הנוער של שבט הצופים 'בזק', התומכים לאורך השנה בהתנדבות בפעילות הענפה של בני הנוער, נערך אמש (מוצ"ש) בנתניה. 
המפגש נערך בביתו של אחד ההורים, זאב אימר, בשכונת נווה איתמר בעיר, התומך בפעילות השבט, שימו לב, ב-50 השנים האחרונות, מאז היה עצמו חניך. יש לציין כי השבט הוותיק יחגוג בשנה הבאה לא פחות מ-70 שנות פעילות ומדובר בתנועה החילונית הגדולה ביותר בנתניה. שנת הפעילות הנוכחית תחל ביום שלישי, ה-6 בספטמבר.  

לו הייתי צפת

אורח הכבוד באירוע היה מ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל, שפועל רבות למען קידומם של בני הנוער בעיר ואף ביקר במחנה הקיץ של צופי בזק שהתקיים לפני כחודש בצפת. בעקבות הביקור, פנה דלל לטובה דולב, ראש מינהל החינוך בעיר, שהוציאה הנחיה למנהלי בתי הספר בנתניה לפיה בימי שלישי יסתיימו הלימודים לא יאוחר מהשעה 14:00, ובנוסף בימי רביעי לא יתקיימו מבחנים, זאת על מנת לאפשר את פעילותן הסדירה של תנועות הנוער בימי הפעילות המרכזיים הנערכים בימי שלישי. יש לציין כי כמות בני הנוער הפעילים בנתניה נמוכה מאוד ביחס לערים ויישובים באזור השרון, ועל כן החשיבות בסיוע להן גדולה בהרבה. 
לצד כ-300 ילדים בכיתות ד'-י"ב בשבט צופי 'בזק' המתנהל במרכז העיר, ישנם כ-400 ילדים בשבט 'רימון' בקריית השרון ולמעלה מ-100 ילדים בשבט צופי ים. 

נוער איכותי

מי שמשמש כראש שבט הצופים בהתנדבות בארבע השנים האחרונות הוא לישי פחמן (44), תושב קריית השרון, שמלבד פעילותו הענפה בשבט מנהל גם סניף של בנק לאומי בתל אביב. 
"מי שמוביל את העשייה לאורך השנה הם כמובן בני הנוער, אבל חשוב לנו גם להוקיר את ההורים, שמשקיעים רבות מזמנם וממרצם ומסייעים לנו ליצור נוער איכותי ואכפתי", סיכם פחמן. "מעבר לכך, הפנייה של אלי דלל לראש מינהל החינוך וההנחיה שיצאה בעקבותיה, היא יוזמה ברוכה לכל תנועות הנוער בעיר".