תיבחן אפשרות לשת"פ תעשייתי ועסקי עם העיר לודג'| תמונה: עיריית נתניה תיבחן אפשרות לשת"פ תעשייתי ועסקי עם העיר לודג' תיבחן אפשרות לשת"פ תעשייתי ועסקי עם העיר לודג'| תמונה: עיריית נתניה

ראש עיריית לודג', הגב' האנה זדנווסקה ואנשי עסקים מהעיר ביקרו בנתניה במטרה ללמוד על הפיתוח העירוני בעיר ולבחון אפשרויות לשיתוף פעולה בתחומים תעשייתיים ועסקיים

המשלחת מלודג' התארחה בנתניה ושמעה על תוכניות הפיתוח העתידי בדגש על אפשרויות שיתוף הפעולה בתחומי התעשייה והעסקים

תיבחן אפשרות לשת"פ תעשייתי ועסקי עם העיר לודג'| תמונה: עיריית נתניה

את המשלחת הובילה מטעם העיר לודג' ראש העירייה הגב' האנה זדנווסקה ולצידה מר מטאוס זיפה המנהל את חטיבת ההשקעות ושיתוף הפעולה הכלכלי וכן אנשי עסקים מהעיר. מטעם עיריית נתניה ליווה את המשלחת אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העיר ואריק לייבוביץ ראש מינהל תעשיות ועסקים.

בפגישה שנערכה בבית העיריה סקר מר אריק לייבוביץ, את תוכניות הפיתוח העתידיות של העיר והציג את המדיניות האסטרטגית כפי שמתווה הנהלת העיר ואת מגוון האפשרויות השונות לשיתוף פעולה כלכלי עם התעשיות הקיימות וענפי התעשייה השונים בעיר.

ראש עיריית לודג', האנה זדנווסקה ציינה, שהעיר לודג' בזכות אסטרטגיית פיתוח נכונה והטבות מס מושכת אליה בשנים האחרונות תעשיות ועסקים רבים ונהנית משגשוג כלכלי.

עוד הוסיפה ואמרה, כי הנהלת העיר ואנשי העסקים בעיר מחפשים להגדיל את שיתופי הפעולה עם חברות בישראל וישמחו למסד קשרים כלכליים עם נתניה.

סוכם, כי ראש מינהל תעשיות ועסקים וראש חטיבת ההשקעות ושיתוף הפעולה הכלכלי מהעיר לודג' יבחנו את הדרכים להעמיק את הקשרים הכלכליים ולחשוף את תעשיות ישראליות בנתניה לתעשיות בלודג' ולהיפך ולייצר הזדמנויות עסקיות לשני הצדדים.