החשוד בגניבה בודק את השקית עם הכסף בלעדי: נתפס חשוד ששדד קשיש בבנק הפועלים נתניה החשוד בגניבה בודק את השקית עם הכסף

נתפס חשוד שגנב בחודש יולי האחרון מעטפה ובה 37,500 ש"ח שנפלה לקשיש בן עמי מליטסקי, אב שכול, בבנק הפועלים בנתניה. החשוד נתפס כאשר הגיע למשטרה להתלונן שנגנבו לו 13,000 ש"ח. מליטסקי: "מתרגש לשמוע את החדשות"

החשוד נעצר ביום חמישי ויובא היום לדיון בענין הארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

חדשות מקומיות - בלעדי: נתפס חשוד ששדד קשיש בבנק הפועלים נתניה

החשוד בגניבה בחולצה בצבע שחור לבן. משמאלו הקשיש שנשדד בחולצה המשובצת עם הכובע

לאחר חקירה משטרתית, הוברר כי החשוד הינו תושב תל אביב שאינו לקוח בנק הפועלים והגיע באופן חד פעמי לסניף בנק הפועלים ברחוב הרצל בעיר. החשוד הוכרז כדרוש חקירה. במקביל לחקירה, הגיע החשוד לתחנת המשטרה להתלונן כי נגנבו לו 13,000 ש"ח. החשוד נעצר מייד והודה בחקירה כי הוא שגנב את המעטפה עם הכסף. החשוד השתמש בכל הכסף שגנב לצרכי קיום ולרכישת פריטים נוספים הכוללים בין היתר אופניים חשמליים ורמקול.

החשוד בגניבה בחולצה בצבע שחור לבן. משמאלו הקשיש שנשדד בחולצה המשובצת עם הכובע

תחילתו של הסיפור בחודש יולי, עת הגיע מליטסקי, בן 83, אב ששכל את בנו, דן ז"ל, לסניף בנק הפועלים ברחוב הרצל בנתניה. מאחר וההמתנה היתה ארוכה, שוחח מליטסקי בטלפון תוך שהוא קם על מנת שלא להפריע. כשקם, נשמטה מכיסו מעטפה ובתוכה 37,500 ש"ח, פרי חסכון של 3 שנים השייך לבנו. משמאלו ישב בחור צעיר, אשר על פי תיעוד צילומי, התכופף ונטל את המעטפה. אותו בחור הביט בתוכן המעטפה, ומשעמד על גודל השלל שנפל אל חיקו, קם ועזב את המקום, כשבידו המעטפה. 
בן עמי מליטסקי ששמע לראשונה את החדשות מנתניה נט, התרגש ואמר: "סוף גנב לתלייה. אני שמח שתפסו אותו ומתרגש לשמוע את החדשות, מודה למשטרת נתניה על מה שעשו. אני מקווה שימצו איתו את הדין ואקבל את הכסף בחזרה"

חדשות מקומיות - בלעדי: נתפס חשוד ששדד קשיש בבנק הפועלים נתניה
מפרקליטו של מלינסקי, ד"ר ניסן שריפי נמסר "סוף סוף משטרת נתניה התחילה לעבוד כמו שצריך. אני מקווה שהמשטרה תמשיך לתפקד באופן ראוי ותמלא את תפקידה היטב לטובת כלל תושבי נתניה והאזור הסובלים רבות מעבירות רכוש ואלימות". 

החשוד יובא כאמור בהמשך היום לדיון לגבי הארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.