שלטי רחובות חדשים בנתניה רחוב על שם מאיר אריאל בנתניה שלטי רחובות חדשים בנתניה

בעקבות שינויי הגבולות בין העיר נתניה לבין המועצות האזוריות בסביבה, הוצבו בשבוע שעבר שלושה שלטי רחוב חדשים, הממוקמים באזורים שעברו ממועצה אזורית לב-השרון לשטח המוניציפאלי של העיר נתניה

נחנך רחוב חדש על שמו של הזמר והיוצר המוזיקלי, מאיר אריאל.

שלטי רחובות חדשים בנתניה

הרחוב מממוקם מהכיכר של כביש הנחש לכפר נטר, לכיוון המרכז המסחרי "גרנד-נטר". בכך הפכה נתניה לעיר הרביעית בישראל, אחרי כפר-סבא, רמלה ובית אריה שמצאה לנכון להנציח את הזמר הנערץ בקריאת רחוב על שמו בגבולותיה. 
יו"ר וועדת שמות רחובות ואתרים, עו"ד אדיר בנימיני, מציין כי "זהו המשך למגמה שהחלה לפני למעלה מעשור לתת ביטוי רחוב ומשמעותי יותר לגיבורי תרבות שהלכו לעולמם, אשר תרמו רבות לאמונות וליצירה האומנותית בישראל, בתחום המוסיקה, הקולנוע, התיאטרון והטלוויזיה. באותו מקבץ אישרנו גם רחוב ע"ש המשורר דוד אבידן". ההחלטה התקבלה בקורת-רוח בקרב תושבים רבים המתגוררים בקריית-השרון, שבאזור זה נמצא הרחוב בו רבים מהם נוסעים בתדירות גבוהה, אשר הביעו שביעות רצון משם הרחוב שנבחר וההחלטה להנציח את מאיר אריאל בשל תרומתו למוסיקה הישראלית.
בעקבות העברת כביש 5611 מלב-השרון לנתניה, בהמשך למגמה להנציח מדינאים זרים חשובים ברחובות בעיר נתניה, הוחלט להנציח את הנשיא ה-33, הארי טרומן ואת הנשיא ה-34, דווייט אייזנהאואר. מדובר בהמשך למגמה בנתניה, כאשר רחובות נקראו על שם מדינאים חשובים כגון ראשי ממשלת בריטניה, הלורד ארתור בלפור וסר וינסטונד צ'רציל, נשיאה הראשון של צ'כוסלובקיה ועוד
עו"ד אדיר בנימיני מציין כי טקס להסרת הלוט לרחובות על שם הנשיאים טרומן ואייזנהאואר יערך לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב, תוך תיאום מול משרד החוץ ובנוכחות גורמים מתוך הממשל האמריקני: "הצעתי המקורית הייתה להנציח את הנשיאים הארי טרומן ורונלד רייגן, אבל ראש העירייה סברה ששמו של הנשיא אייזנהאוארצריך לבוא קודם, גם על רקע העובדה שהיה הגנרל שעמד בראש צבאות הברית שהביסו את הצבא הנאצי במהלך מלחמת העולם השנייה. אני מקווה שבעתיד נוכל למצוא מקום גם עבור הנשיא אברהם לינקולן, לאור השפעתו ההיסטורית מרחיקת הלכת".