חילוץ בנחל צאלים | צילום: מיכה בן גיגי, יחידת חילוץ ערד מצבו הבריאותי של עילאי מוסיף להיות קשה מאוד חילוץ בנחל צאלים | צילום: מיכה בן גיגי, יחידת חילוץ ערד

מצבו של עילאי בן ה-10 שנפצע בנחל צאלים מוסיף להיות קשה מאוד. הלוויתו של אביו ד"ר עמרי ניר תתקיים היום בכפר ויתקין

הלוויתו של ד"ר ניר תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין במושבו, כפר ויתקין.

חילוץ בנחל צאלים | צילום : מיכל בן גיגי, יחידת חילוץ ערד

האב, היה נשוי ואב ל-3, חוקר היסטוריה מודרנית ופוליטיקה של לבנון ומומחה לחיזבאללה, לימד בחוגים למזרח תיכון של האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת ת"א ואוניברסיטת בן גוריון. 

האב ספג את רב המכות

האב ובנו השתתפו בטיול אבות ובנים מסורתי מכפר ויתקין ביום שישי יחד עם כ-15 אבות ובניהם. בנקודה מסוימת בנחל צאלים ירדו המשתתפים בסולמות במסלול המוביל לנחל, ואז החליק עילאי מהסולם. אביו אחז בו ושניהם התגלגלו לכיוון המצוק תוך שהאב עוטף את בנו בזמן ההידרדרות וסופג את רב המכות. האב כאמור נהרג ויובא היום לבית העלמין בכפר ויתקין ומצבו של עילאי מוסיף להיות קשה מאוד. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה בטיפול נמרץ ילדים תוך שהוא מונשם וסובל מפגיעות ראשו וגב.

חדשות מקומיות - מצבו הבריאותי של עילאי מוסיף להיות קשה מאוד

החוג להיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב ספד לד"ר ניר: "בצער ובהלם אנחנו מודיעים על מותו של ד"ר עמרי ניר, חבר ומורה בחוג, בוגר שלנו, מומחה ללבנון וחיזבאללה. אדם טוב ונעים הליכות. עמרי הציל את בנו בנפילה בנחל צאלים. זוכרים ואוהבים את עמרי, כל החברים והתלמידים"