נפצע באורח בינוני כתוצאה מדקירה כתב אישום נגד החשוד שדקר וחתך פניו של בן 34 דקירה ברחוב הרצל פינת שטמפפר | צילום: איציק בן שושן

בקשת מעצר הוגשה היום כנגד החשוד שדקר ביום רביעי האחרון בן 34 על רקע פלילי. על פי החשד נגח החשוד בפניו של הקורבן ובעט בו, חזר לביתו, הצטייד בסכין, דקר את הקורבן פעמיים בגבו וחתך אותו בפניו 

כנגד החשוד הוגש היום כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים בגין: פציעה כשעבריין מזויין, תקיפה סתם והחזקת אגרופן או סכין למטרה לא כשרה.

דקירה ברחוב הרצל פינת שטמפפר | צילום: איציק בן שושן

בתאריך 14.12 התקבלה במשטרת ישראל קריאה על אירוע קטטה ודקירה סמוך לקיוסק ברחוב שטמפפר בנתניה. בקטטה נפצע באורח בינוני גבר בן 34 לאחר שנחבל ונדקר בגבו.

שוטרים הגיעו למקום, נפתחה חקירה ונעצר חשוד תושב נתניה בן 33 אשר מעצרו הוארך מעת לעת.
עם התפתחות החקירה עלה כי החשוד הגיע למקום וכשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול החלו חילופי דברים בינו לבין אחר ששהה במקום. באותן נסיבות נגח החשוד בפניו של הקורבן ובעט בו, עד אשר פרצה בין השנים קטטה. עם סיומה, פנה החשוד לביתו, הצטייד בסכין וחזר למקום, אז דקר את הקורבן פעמיים בגבו וחתך אותו בפניו. הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הסמוך.
עם תם החקירה ומלאכת איסוף הראיות, הוגשו לבית משפט השלום בנתניה, בידי התביעה המשטרתית, כנגד החשוד כתב אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים בגין: פציעה כשעבריין מזויין, תקיפה סתם והחזקת אגרופן או סכין למטרה לא כשרה.