שלט חוצות עם מסר שמאלני הרשת גועשת: שלט חוצות עם מסר שמאלני שלט עם מסר שמאלני| תמונה: פייסבוק

שלט חוצות שהוצב בצומת איקאה, כמו גם בנתיבי איילון מעורר סערה. "השלט לא מתאים לנו אנחנו תושבי נתניה והסביבה ימניים מובהקים" נכתב ברשת

תושבי נתניה הופתעו כשראו בצומת איקאה שלט ענק ובו כיתוב בערבית ופלסטינאים שמניפים את דגלם.

 

שלט עם מסר שמאלני| תמונה: פייסבוק

תרגום הכיתוב הערבי הוא 'בקרוב נהיה הרב', קמפיין של 'מפקדים למען ביטחון ישראל', בו חברים בכירים לשעבר במערכת הביטחון אשר קוראים להיפרדות מהפלסטינים.

כמתקשרים למספר הטלפון בשלט 8170* אומר אלוף במילואים אמנון רשף, יו"ר התנועה "בקרוב נהיה הרב. פרסומות פלסטיניות מרגיזות אתכם? גם אותי, אבל אלו רק פרסומות ותוך כמה ימים הן תעלמנה" עוד מוסיף רשף בהקלטה "מי שלא ייעלם זה מיליוני הפלסטינים שחיים ביהודה ושומרון. הם רוצים להיות פה הרוב. הסכסוך עם הפלסטינים הוא הבעיה שלנו, ואותם אנחנו רוצים לספח? אם לא ניפרד מהם, הם יהיו חלק ממדינת ישראל והיא תהיה פחות יהודית ופחות בטוחה" ומבקשים מהשומעים להקיש 1 על מנת להצטרף למחאה.

הרשת גועשת בעקבות הקמפיין הפרובוקטיבי "להוריד את השלט במידית מזה פרסומת לחמאס אילו מישהו אחר היה שם שם שלט היה משלם על שילוט וקנס" נכתב באחד הפורומים בנתניה" "זה גם אותם אלה שצרחו תחזירו את הגולן! היום היו כבר אצל אסד בנוהל. אההה כמעט שכחתי עשו גם עצומה להחזיר את עזה וזה יביא שקט לדרום" נכתב בפורום אחר. "אלו מודעות של פורום מפקדים בכירים בכוחות הבטחון. הם נעשו בכוונה בצורה כזו, לפגוע בבטן הרכה של האזרחים כדי למשוך את תשומת לבם למה שלדעת המפקדים האלה עומד להיות אסון. לדעתם המקצועית, חייבים שתי מדינות לשני עמים" הגיבה נורית סולומון קרטן, חברת וועד צפון העיר. אחרים קראו לעיריית נתניה להוריד את השלט.