רכבים שרופים בנאות שקד הפשע המשתולל באזורים – נאות שקד רכבים שרופים בנאות שקד
רכבים שרופים ופריצות לדירות הפכו למצער בחודשים האחרונים לדבר שבשגרה עבור תושבי השכונה בנתניה. בעקבות פנייתו של חבר המועצה, דניאל מהרט, הוקמה בשכונה תחנת משטרה ניידת, בתקווה להשיב את השקט לאזור
עצוב לומר זאת בריש גליי, אבל שכונת אזורים – נאות שקד מזכירה יותר בחודשים האחרונים את המערב הפרוע:

 רכבים שרופים בנאות שקד

פריצות לבתים ומכוניות, בעיקר בסופי שבוע, כאשר לאחרונה אף עלה גל הפשע מדרגה, כאשר בסוף השבוע הוצתו בשכונה שני רכבים ובנוסף הוצת אופנוע בחדר מדרגות ברחוב בן צבי.

אי אפשר לעצום עיניים

מי שמקבל פניות רבות ומסייע לתושבי השכונה הוא חבר המועצה דניאל מהרט. "עשרות תושבים פונים אלי ומבקשים סיוע", הוא מאשר. "אני מקבל תגובות מאנשים שפרצו להם או לשכנים שלהם – לדירה או לרכב. אי אפשר לעצום עיניים יותר. יש הדרדרות רצינית בחודשים האחרונים ולא נעים להגיד, אבל הפריצות בנאות שקד כבר הפכו לדבר שבשגרה".
חשוב לציין כי מהרט לא יושב בחיבוק ידיים, פועל מתוקף תפקידו למען התושבים ואף עירב בעניין את משטרת נתניה. בעקבות פנייתו, הוקמה לאחרונה בשכונה מעין תחנת משטרה ניידת, במטרה להגביר את האכיפה באזור. 
חדשות מקומיות - הפשע המשתולל באזורים – נאות שקד

 תחנת משטרה ניידת

יד קשה

"יש כאן עבריינים ופורעי חוק וצריך לנהוג איתם ביד קשה", מבהיר מהרט. "תושבים לא תמיד מתלוננים ובחלק מהמקרים גם המשטרה אובדת עצות, אבל אנחנו פועלים במלוא המרץ כדי שהנושאים האלה יקבלו מענה. אני שבע רצון משיתוף הפעולה עם המשטרה, הוקמה תחנה ניידת בנאות שקד ואני מאמין שבקרוב מאוד יהיו התפתחויות בכל הנוגע לאכיפת החוק בשכונה. התושבים מברכים על הפעילות הזו והמטרה העיקרית היא להוריד את רמת הפשיעה ולהשיב את השקט לנאות שקד".