שריפה במחסן זיקורים ביישוב פורת | דוברות המשטרה שריפת ענק ביישוב פורת: שבעה פצועים, שני נעדרים שריפה במחסן זיקורים ביישוב פורת | דוברות המשטרה
צפו בסרטונים. שריפת ענק במפעל לזיקוקי דינור ביישוב פורת גרמה לנזק רב לבתים, תושבים פונו מהבתים, שני נעדרים עדיין בזירה, שבעה פצועים בהם בן 50 באורח קשה, בן 30 באורח קל וחמישה פצועים נוספים בהם שני ילדים נפגעו באורח קל 
פיצוץ עז גרם לשריפה ביישוב פורת, עשרות בתים נפגעו, תושבים פונו מהמקום.

שריפה במחסן זיקורים ביישוב פורת

שריפה פרצה במחסן זיקוקים ביישוב פורת. במקום פועלים 21 צוותי כיבוי אש. מכיבוי אש נמסר כי בשלב זה אין שליטה על האירוע. הצוותים פועלים כדי לצמצם את הפגיעה במבנים ובבתים סמוכים למחסן. כמו כן כל הרחובות הסמוכים מפונים מתושבים.
איציק לוי, קצין אגם מחוז מרכז, טפסר מסר "כרגע אנחנו במאמץ לכבות את השריפה, כמו כן יש נזק רב לבתים מסביב, ידוע לנו על שני נעדרים בזירה, אנחנו במאמצים לחפש אותם, לאתר אותם ולהוציא אותם בריאים ושלמים מתוך האזור. כמו כן פעולות הכיבוי ימשכו בשעות הקרובות. אני ממליץ לא להגיע לכאן" 

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים 2 נפגעים, בהם 1 קשה כבן 50 עם כוויות כשהוא מורדם ומונשם לבי"ח בלינסון, 1 קל כבן 30 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון לבי"ח מאיר, וחמישה נפגעים קל בהם 2 ילדים טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

שריפה במחסן זיקורים ביישוב פורת | דוברות המשטרה

פראמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "הגענו בכוחות גדולים של מד"א שכללו אופנועים, ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א. הענקנו במקום טיפול רפואי לפצוע במצב קשה, גבר כבן 50 שסבל מכוויות גופו ופינינו אותו במהירות לבי"ח בלינסון כשהוא מורדם ומונשם. בנוסף טיפלנו בגבר כבן 30 שסבל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון והוא פונה לבי"ח מאיר. במקום נבדקו על ידינו גם 5 פצועים במצב קל בהם 2 ילדים שלא נזקקו להמשך פינוי לבי"ח. אנחנו ערוכים וממשיכים לאבטח את כוחות הכיבוי וערוכים לכל מצב שיהיה בו צורך בטיפול רפואי."

בסריקות שבוצעו על ידי לוחמי האש נתגלה כי עשרות בתים נפגעו כתוצאה מגל ההדף (פוצוץ חלונות), כיבוי אש הורו לחברת חשמל להפסיק קו מתח גבוה העובר בסמוך, כף שחלק מהמושב מנותק כרגע מאספקת חשמל.

ממשטרת ישראל נמסר "כוחות משטרה והצלה במקום, נערכות בדיקות האם יש לכודים נוספים, כוחות משטרה והצלה ממשיכים בסקירות ופינוי תושבים".