מעבדת קנאביס בעין ורד כתב אישום בחשד להפעלת מעבדת הקנאביס השניה בגודלה בארץ מעבדת קנאביס בעין ורד | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש אתמול כנגד חמישה חשודים, מתוכם תושב נתניה ובני זוג, בחשד להפעלת מעבדת קנאביס עצומה בעין ורד. מדובר בתפיסה השנייה בגודלה במדינה (התפיסה הגדולה ביותר היתה בישוב ניצני עוז בספטמבר 2016)

כתב אישום הוגש נגד חמישה חשודים בני 35-40 תושבי נתניה, תל אביב והוד השרון.

אתמול הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אידום נגד חמישה חשודים שנעצרו ב 6.3. מכתב האישום עולה כי אחד הנאשמים שכר את המתחם, שטחו כ-4 דונם ובו שבעה חדרים, ויחד עם שאר הנאשמים השתמשו כמעט בכל המתחם לגידול קנאביס בגדלים שונים. הנאשמים ציידו את המעבדה ב-80 שנאים, 77 בתי מנורות, 5 מפוחי אוויר, מייבש, משאבות מים, מזגן, 1246 שתילים של צמח קנאביס, 59 שקים של חומרי גידול, דישון, הדברה, שעונים דיגיטאליים וציוד נוסף. סך שווי כל הציוד הינו עשרות אלפי שקלים. 

חדשות מקומיות - כתב אישום בחשד להפעלת מעבדת הקנאביס השניה בגודלה בארץ

החל מהקמת המעבדה ועד ליום מעצרם, גידלו ארבעה מהנאשמים את השתילים במעבדה, יבשו והפיקו סם מסוכן מסוג קנביס ששוויו כ- 70,000 ₪ לקילו אחד של סם. בתאריך 5.3.17 החזיקו במעבדה סם בכמות כוללת של כ- 174.40 ק"ג נטו. במהלך התקופה נטלו ללא רשות חשמל מרשת החשמל בשווי 42,578 ש"ח.

עם התקדמות החקירה וסיום מלאכת איסוף הראיות הוגש כנגד החשודים כתב אישום וכן בקשה לחילוט המשק החקלאי אשר רשום בטאבו על שמה של החשודה שנעצרה.