צילום: רן אליהו תא"ל מישל ינקו מונה לקצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי של צה"ל צילום: רן אליהו

בטקס מרגש ובהשתתפות קצינים בכירים, חיילים ובני משפחה, נערך טקס מינויו של תא"ל מישל ינקו, יליד העיר נתניה שגדל והתחנך בעיר, לקצין הטכנולוגיה והאחזקה הראשי של צה"ל

ינקו, 47, נשוי ואב לשלושה, ביצע סדרת תפקידים משמעותיים בחיל הטנ"א החל מהיותו חייל וקצין צעיר ועד למעמד הבכיר ביותר בחיל, אליו מונה בימים אלה.

צילום: רן אליהו

ינקו בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ובעל תואר שני - בלימודי ביטחון.

בדברי ברכתו, ציין תא"ל ינקו: "זכות גדולה נפלה בחלקי, עת אני עומד כאן היום ומקבל לידיי את הפיקוד על חיל הטכנולוגיה והאחזקה, נרגש ואסיר תודה. אין אני יכול שלא לראות ביום זה מעין סגירת מעגל אישית. כאן בעיר נתניה אשר בחרה להעניק לנו את הזכות לנטוע בתוכה את גלעד הזיכרון שלנו – כאן נולדתי וגדלתי. מכאן צעדתי אל עבר בסיס הקליטה והמיון, מבלי לדעת כמה ארוכה ונפלאה תהיה הדרך"
בהמשך הודה תא"ל ינקו לתא"ל אליעזר בן הרוש, קצין הטכנולוגיה והאחזקה הראשי היוצא, שסיים את שירותו בצה"ל ופרש לאחר כ – 33 שנות עשייה עשירות של תרומה לצה"ל. כמו כן הודה למפקד זרוע היבשה ולראש אט"ל על שמצאו אותו מתאים לתפקיד וכמובן להוריו: על הערכים, החינוך, האהבה ללא תנאי והדוגמא ששימשו עבורו ולאישתו וילדיו על התמיכה והליווי לאורך השנים. "עתידכם, ילדיי האהובים עומד לנגד עיני כל העת ואין השראה גדולה מזו לאדם בכלל ולמפקד בפרט."