הקטע המקורצף בצומת איקאה מקורצף ומסוכן: התאונות בצומת איקאה הקטע המקורצף בצומת איקאה
החלק המקורצף בכביש גורם ללא מעט תאונות בצומת המרכזי הסמוך לפולג. תושבים: "כביש סלול אינו מותרות". מע"צ: "קטע הדרך כלול בתכנית העבודה של החברה לביצוע ריבודים"
תושבי נתניה בכלל ושכונת פולג בפרט חוששים מאוד מהנסיעה בצומת איקאה.
מי שנוהג בקביעות בצומת המרכזי והעמוס יודע, כי כבר תקופה ארוכה חלק ניכר באזור מקורצף בעוד החלק האחר סלול, דבר שגורם ללא מעט תאונות באזור. 

קרצפו והלכו

הפעילה החברתית טלי מולנר פנתה לעירייה במטרה לתקן את המעוות, תרתי משמע. "קרצוף הכביש יוצר בורות ושקעים ומביא לתאונות רבות של אופנועים במקום", כתבה בין השאר. "כביש סלול אינו מותרות והשארת המצב כפי שהוא מהווה סכנת בטיחות". 
"זאת שערורייה ממש שצומת ראשי נראה ככה", אמרה מולנר ל'נתניה נט'. "פשוט קרצפו ונעלמו. העירייה צריכה למצוא פתרון לנושא או לחלופין ללחוץ על מע"צ כדי שתפתור את הבעיה". 

סדרי עדיפויות

בעיריית נתניה הפנו את מולנר למע"צ (חברת נתיבי ישראל), שכתבה במענה לפנייתה: "מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר שקטע הדרך המתואר בפנייה כלול בתכנית העבודה של החברה לביצוע ריבודים. צפי לביצוע במהלך 2017 בכפוף לסדרי עדיפויות ותעדוף תקציבי. חברת נתיבי ישראל פועלת בכפוף ועל פי ההנחיות של משרד התחבורה, כאשר כל מקרה נבדק לגופו". 
עכשיו רק נותר לקוות שהעבודות יתבצעו במהרה, במטרה למנוע את התאונה הבאה בצומת איקאה.