ד"ר אברהם בר מנחם בדרכו האחרונה | צילום: רן אליהו מאות משתתפים הגיעו להלוויתו של ד"ר אברהם בר מנחם ד"ר אברהם בר מנחם בדרכו האחרונה | צילום: רן אליהו
חברים, משפחה, קרובים ומכובדים ליוו את ד"ר אברהם בר מנחם בדרכו האחרונה. ד"ר בר מנחם נפטר ביום שישי האחרון כשהוא בן 105. "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא" הספידה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר בהלוויה
ההלוויה התקיימה היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין בותיקים.

ד"ר אברהם בר מנחם בדרכו האחרונה | צילום: רן אליהו

מאות משתתפים הגיעו היום אחר הצהריים להלוויתו המכובדת של ד"ר אברהם בר מנחם ז"ל  שנפטר ביום שישי האחרון בגיל 105 והותיר אחריו שלושה ילדים, 8 נכדים ו- 12 נינים. בין המשתתפים גם סגנית שגריר גרמניה בישראל, מוניקה איברזן, ראש עיריית גיסין ורבים נוספים.

ראש העיר נתניה הספידה בהלוויה:"עם פטירתך נעקר מאיתנו חלק מנופה של העיר ולי אבד ידיד של אמת.קיבלת אותי לעבודה בעירייה ומאז נפשי נקשרה בנפשך. שאבתי ממך השראה ותעצומות נפש.היית לציבור כולו כענן וכאש. בשמי ובשם כל תושבי העיר, תנחומים לכם ולכל בני המשפחה שאתם כל כך אהב. איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא, וכמו מבצר עתיק היה בסוף הדרך"

חדשות מקומיות - מאות משתתפים הגיעו להלוויתו של ד"ר אברהם בר מנחם

ד"ר אברהם בר מנחם בדרכו האחרונה | צילום: רן אליהו

ראש העיר גיסן, דיטלינד גרבה בולץ, הספידה את ד"ר בר מנחם;"כל זמן שאנו חיים תחיה אתה כיוון שאתה חלק מאיתנו ואנו זוכרים אותך.אנו זוכרים את ד"ר בר מנחם הוא חלק מאיתנו חי בתוכנו. אנוכי וכל תושבי גיסן - אנו חולקים עימכם את צערינו העמוק עם לכתו של אדם יקר זה;מדינת גיסן מביעה את צרה ומשתתפת בצער המשפחה.אנו מביטים בצער ובפלאה גדולה וברגשי תודה עמוקים וההערכה עצומה על חייו של בר מנחם.;ד"ר בר מנחם העשיר אותנו וניסה ללמדנו ענווה.מחשבותיו והאופן בו התנהל יהיו נר לרגלנו ונמשיך את חזונו"