מפת הפשיעה בקרית השרון תכירו את מפת הפשיעה החדשה של קריית השרון מפת הפשיעה בקרית השרון

בשכונה הוותיקה החליטו לא להמתין לגנבים ויזמו את CRIMEMAP – בה ירוכז ויעודכן המידע שיצטבר על הפשיעה בשטח. יו"ר ועד השכונה, מאור דאיה: "מקווים שהמפה תעלה את הערנות" 

תושבי קריית השרון מאסו ברמת הפשיעה ההולכת וגדלה בעיר והחליטו על יוזמה מקורית.

מפת הפשיעה בקרית השרון

הקמת מפת פשיעה חדשה ואינטראקטיבית - CRIMEMAP שמטרתה לרכז כל מידע שיתקבל על פשיעה בעיר בשיתוף התושבים. 

הריכוז והדיווחים שיעודכנו במפה יאפשרו לתושבים ללמוד את ממדי התופעה בקריית השרון ולפעול בצינורות המקובלים על מנת להקטינה.

טופס מעקב ודיווח

בפורומים מקומיים התבקשו תושבי קריית השרון לדווח על כל פשע שאירע להם בטופס מעקב ודיווח מיוחד שניתן לסמן בו את האירוע הפלילי הרלוונטי – פריצה לרכב/גניבת רכב/פריצה לדירה/אחר בנוסף לשמו המלא של התושב, כתובת, תאריך ושעת האירוע.
מעבר לכך כמובן שישנה התחייבות כי המידע שיימסר יישאר חסוי ולא ייחשפו השמות שקושרים את אותם אנשים לאירוע ספציפי. כמו כן הודגש כי במקביל לדיווח המקומי יש להגיש תלונה במשטרת ישראל.

מכת גניבות

"היוזמה שלנו הגיעה לאחר שהרגשנו חסרי אונים בעקבת מכת הגניבות שהשכונה שלנו חוטפת", אמר יו"ר ועד השכונה, מאור דאיה. "המפה היא צעד נוסף להקטנת הפשיעה, יחד עם סיירת הביטחון, סיירת המשא"ז וסיירת ההורים שמקבלת תמיכה מהפיקוח".
"חשוב להבהיר שהמפה היא פומבית, מופיעה באתר 'קריית השרון שלי' וכל אחד יכול לעיין בה ולראות את הנתונים", מוסיף דאיה. "עד כה צברנו מעל 20 מקרי פשיעה שעודכנו במפה, וצעד חשוב נוסף בשיתוף העירייה הוא סגירתו בלילה של השער ליד בית העלמין המוביל לפרדסים וניתן להגיע ממנו לאילנות ולכביש 4. אנחנו מקווים שהמפה תעלה את הערנות, תיתן הד לתופעה ותאפשר לנו להבין לאילו דברים כדאי לתת יותר תשומת לב".