בית ספר רימלט "בושה שמגרש הספורט ברימלט עדיין בעלטה מוחלטת" בית ספר רימלט
כבר חצי שנה קיימת בעיית תאורה במגרש בית הספר היסודי בפולג, שמשמש מדי יום עשרות בני נוער וילדים. עיריית נתניה אמנם גורסת כי יש כוונה לשדרג את נושא החשמל במקום, אך כתבה כי בכוונתה לפעול בנושא "במהירות" כבר בדצמבר שעבר 
במגרש הספורט בבית הספר היסודי 'רימלט' שבשכונת פולג אין תאורה בחצי השנה האחרונה.
לא מעט תושבי השכונה מודאגים מאוד מהעניין, שכן המתקן משמש מדי יום עשרות נערים וילדים, ובנוסף באי החוגים השונים שמתקיימים בשעות הערב נאלצים להיכנס אל האולם דרך המגרש בחושך מוחלט.

סחבת, תירוצים, התחמקויות

מי שמקווה לשים במהרה סוף לבעיה היא הפעילה החברתית וחברת ועד השכונה, טלי מולנר. לאחרונה אף פנתה מולנר בנושא לחבר המועצה יוסי דורון, שעושה כל שביכולתו על מנת למצוא פתרון לסוגיה בהקדם האפשרי. 
"בושה שלוקח לכם חצי שנה לתקן תאורה במגרש הספורט של רימלט", כתבה בזעם מולנר בפנייתה לעיריית נתניה. "חצי שנה של סחבת, של תירוצים, של התחמקויות. חסרה חתימה פה, חסר טופס קבלן שם, אבל תאורה עדיין אין!". 

מהר ככל האפשר?

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "העירייה החליטה להחליף את כלל עמודי התאורה במגרש ולהציב בהם תאורת לד, וזאת בכוונה לשדרג ולשפר את נושא החשמל והתאורה במגרש לטובת המשתמשים בו. הציוד הוזמן מחו"ל במיוחד ובהתאמה לתאורת המגרש ויותקן מידית עם הגעתו".
הכל טוב ויפה, אלא שבדיקה נוספת העלתה כי תגובה על פעילות "מהירה" בנדון הועברה למולנר על ידי העירייה בבוקר ה-7 בדצמבר אשתקד, לפני למעלה מארבעה חודשים. "מבדיקה שערכנו מל אגף הספורט נמסר לנו כי פנסי התאורה במגרש הספורט בבית הספר רימלט פורקו בשל בעיות בטיחות ואנו נערכים להתקנת פניסים חדשים מהר ככל האפשר", לשון התגובה לפנייתה של מולנר בשנה שעברה. "העירייה ממש מבזה את עצמה בסיפור הזה", מסכמת מולנר.
לא ברור אם בעירייה סבורים ש"מהר ככל האפשר" במונחים של תאורה במגרש ספורט פירושה חודשים ארוכים של המתנה, אבל מה שבטוח הוא שעשרות הנערים שרק רוצים לשחק כדורגל ברימלט עדיין נאלצים לעשות זאת בחסות החשיכה.