הקונסרבטוריון העירוני את המנגינה הזו לא נפסיק לעולם הקונסרבטוריון העירוני | תמונה: היכל התרבות
בעקבות מאבק מורי הקונסרבטוריון בנתניה על משכורות, החליטו המורים וההורים לשתף פעולה ולקיים קונצרט מחאה כנגד אי העלאת המשכורות. ויקטור בר, ועד רמת פולג והורה לתלמידה מקונסרבטוריון "נמשיך בפעילות מחאתית עד שנקבל פגישה בין נציגי המורים וההורים עם ראש העיר"
קונצרט המחאה יתקיים במוצ"ש 27.5 בשעה 20:45 ברחבת היכל התרבות נתניה.

מורי הקונסרבטוריון בנתניה מנסים בחמש השנים האחרונות לגבש חוזה קיבוצי הוגן, לאחר ש-15 שנים!!! לא עודכן שכר המורים כלל. ויקטור בר, אב לתלמידה בקונסרבטוריון "ביום רביעי האחרון נערכה פגישה בין ההורים לעיריית נתניה, הראיתי תלושי משכורת של המורה לחליל של הבת שלי שעובדת בקונסרבטוריון בנתניה, רעננה ופתח תקוה, כשנתניה זו העיר הראשונה בה התחילה לעבוד. התלוש בנתניה הוא הנמוך ביותר" 

רוצים שימעו ויבינו שחבל אם יסגר

השביתה שהתחילה בשבוע שעבר נמשכת גם השבוע. ביום רביעי האחרון, כינסה כאמור העירייה את ההורים והודיעה כי קיים פער של כמליון וחצי ש"ח בין הצעת העירייה לדרישתו של רן ארז, יו"ר ועד הקונסרבטוריון. עוד הודיעה העירייה בפגישה כי לא יהיה מו"מ תחת שביתה.

לדברי ההורים, נציגו של רן ארז טען כי ארז מוכן לסגור עם העיריה אבל בעיריה מושכים את המו"מ.

בסיום הפגישה התדיינו ההורים והמורים והוחלט שההורים והמורים ישתפו פעולה ויביאו לידיעת הציבור את העניין, כאשר יריית הפתיחה תהיה הקונצרט שיתקיים בשבת הקרובה "אנו נמשיך בפעילות מחאה עד שנקבל פגישה בין נציגי המורים, ההורים וראש העיר" לדברי בר.

הקונצרט יכלול קטעים מוסיקליים וקטעי שירה של המקהלה "אנו מקווים שיגיעו כמה שיותר אנשים לשמוע את הקונצרט ולהבין כמה חבל יהיה אם יסגר הקונסרסטוריון" סיכם בר בעצב.
תגובת העירייה

עיריית נתניה השקיעה מעל 30 מלש"ח בחמש עשרה השנים האחרונות מתקציבה השוטף, כדי למצב את הקונסרבטוריון בנתניה ברמה הגבוהה ביותר ולהביאו למעמד של מוביל בתחומו בארץ. זאת בזכות ראייתה של ראש העיר בחשיבות העשייה המוסיקלית בעיר, בטיפוח והבאת מורים מהשורה הראשונה והקמת גופי מוסיקה מהמתקדמים שיש.
העירייה רואה חשיבות גבוהה בפעילות המורים בקונסרבטוריון ופועלת בכל הכיוונים על מנת למצוא פתרון ולהגיע להסכם בצורה מידתית וראויה ועל כן מתכוונים לכנס מחר את הורי התלמידים ולהציג בפניהם את משמעות הדרישות שמציב ארגון המורים.
לצערנו, מועלות טענות מופרכות המנסות להשוות בין מורה של מערכת החינוך הפורמלית, המלמד כיתה עם לפחות 35 תלמידים, על כל האתגרים הטמונים בכך, לבין מורה, של הקונסרבטוריון המלמד, לרוב, באופן פרטני תלמיד אחד בלבד. יש לציין כי לא מוכר לנו ולו קונסרבטוריון אחד המשתייך לארגון המורים.
כאמור, אנו מעריכים ומכבדים את עבודת המורים למוסיקה ומוכנים להגיע להסכם ראוי המשפר את תנאי העסקתם בקונסרבטוריון, כל זאת בכפוף לאישור משרד הפנים.
הניסיון לגרור מערכת שלמה לשביתה בתקופה זו של השנה בה התלמידים מתכוננים לבחינות הבגרות יהווה נזק ופגיעה חמורה בתלמידי העיר, ויש להטיל את האחריות לכך על ארגון המורים הארצי.

קונצרט המחאה יתקיים במוצ"ש 27.5 בשעה 20:45 ברחבת היכל התרבות נתניה.