משחקי ענק בגינות נתניה  ילדי נתניה- מחשבים וסמארטפונים? בואו לגינה! משחקי ענק בגינות נתניה
משחקי ענק של דמקה, סולמות ונחשים ודוקים ימתינו לילדי נתניה בגנים רבים ברחבי העיר ביוזמת מנהלת השכונות, במטרה להפחית את זמן המסך ולהשיב את הילדות של פעם
בסוף השבוע שעבר יצאו ילדי בתי הספר היסודיים לחופש הגדול.
יוזמה מבורכת של מנהלת השכונות בנתניה צפויה לצמצם עבורם את זמן המסך הבלתי נגמר של המחשבים והטלפונים הניידים ולגרום להם לפקוד את הגנים הציבוריים ברחבי העיר. 
איך עושים זאת? באמצעות משחקי קופסה בממדי ענק שיוצבו בגינות וינסו להזכיר את טעמה של ילדות שגרמה ללא מעט מאיתנו להתרגש מדברים כמו דוקים, סולמות ונחשים או דמקה, בעידן טרום הטכנולוגיה. 
היום (ראשון) ייצא הפרויקט לדרך בגן בני ברית ברחוב אנילביץ' בעיר ויתקיים לאורך חופשת הקיץ ב-15 מוקדים שונים בנתניה, האחרון שבהם בגן כוכב בשדרות בנימין ב-27 באוגוסט. יצוין כי האירועים יחלו בשעה 18:00 בערב כדי להימנע מעומסי החום הצפויים.

מתחת לבית

"הרעיון הוא להגיע לכל שכונות העיר ולהעביר אחר צהריים של כיף ללא מסכים", אומרת מ"מ וסגנית ראש העיר, שירי חגואל סיידון. "מדובר בפרויקט כיפי שנמצא ממש מתחת לבית. כל אמא יודעת שכיום, ובוודאי בחופשה, שעות המסך הכוללות טלוויזיה, פלאפונים ואייפדים הן רבות. בזכות היוזמה הנהדרת של העירייה בעזרת מנהלת השכונות, יש לנו הזדמנות לעזוב את המסכים לשעה קלה, לצאת החוצה לגינה ולעשות דברים אחרים. אין לי ספק שאגיע עם הילדים שלי ואני מודה לאגף השכונות על קידום הפרויקט הנפלא הזה".