הלוויתו של אמיר פרישר גוטמן "סליחה ומחילה סליחה שלא הצלחנו להציל אותך" הלוויתו של אמיר פרישר גוטמן

לא נשארה עין יבשה בהלוויתו של הזמר אמיר פרישר גוטמן. "סליחה ומחילה סליחה שלא הצלחנו להציל אותך" ספד חברו מרטין "תודה על שחר" ספד בדמעות אחיו. צפו בסרטוני הפרידה

מאות חברים, מעריצים, משפחה וחברי הקהילה הגאה הגיעו להלוויתו של אמיר פרישר גוטמן היום אחר הצהריים.

מרטין, חברו הקרוב של הזמר אמיר פיי גוטמן, שהיה עימו בים ביום שטבע ספד לו בדמעות "בשם ינאי, בשם רויצ'וק הילד הקסום שלכם....בשם כולם- תודה על הכל אהוב שלי על שהצלת לי את החיים בכל כך הרבה מובנים...דבר אחד אחרון קיקו - סליחה ומחילה, סליחה שלא הצלחנו להציל אותך ובכלל סליחה עם פגענו בך באופן כזה או אחר.."

קטע קצר משיר של שירי מימון בהלוויתו של אמיר פרישר גוטמן

עוד הוסיף מרטין "רצה הלוויה "פסטי-אמיר" אירוע גדול עם מוזיקה ושמחה גדולה, אמיתית, זה בדיוק מה שהוא רצה והאמת שהוא רצה עוד כמה דברים משוגעים שרק הוא יכול לבקש, אבל אנחנו לא מסוגלים להרים פסטיבל כזה, אנחנו לא אמיר....אתה קיקו המלאך, אתה המלאך של כולנו שעכשיו ישמור עלינו מלמעלה...אנחנו כאן לא הולכים לשום מקום, מחכים לסימן, אז שלום חבר, תהי נשמתך צרורה בצרור החיים".

ראיון עם טל מוסרי, חברו של אמיר פרישר גוטמן לפני ההלוויה

פרי, אחיו של אמיר ספד "אתה משאיר חלל עצום ואנחנו לא ממש יודעים איך להתמודד עדיין. אמיר אחי- היית הדוד הכי טוב בעולם, הבעל והאבא שכל אחד היה רוצה, ואני מקווה שכולם יבינו את המסר שהעברת בימים האחרונים – Love is Love...עלית בסערה השמיימה כמו שרק אתה ידעת. עכשיו הגיע זמן לנוח. אנחנו מודים על כל רגע שהיית איתנו, תודה על שחר".

חדשות מקומיות - "סליחה ומחילה סליחה שלא הצלחנו להציל אותך"

לצפייה בהספד של ינאי, בן זוגו של אמיר הקלק/י כאן