ביצה או גינה אקולוגית? הדעות חלוקות בעיר ימים: ביצה מסוכנת או גינה אקולוגית? ביצה או גינה אקולוגית?
תושבי עיר ימים התלוננו כי הבריכה האקולוגית במרכז גן שעשועים בשכונה היא בבחינת ביצה מסוכנת, מה שהצית ויכוחים ברשתות החברתיות. טלי מולנר: ילדים יכולים לטפס בקלות וליפול פנימה, דרושה גדר". שירי חגואל סיידון: "לפעמים נדמה לי שמה שלא נעשה לא יהיה טוב"
תושבי עיר ימים מחו השבוע על קיומה של גינה אקולוגית במרכזה של אחת הגינות בשכונה.
לטענתם, מדובר בביצה מסוכנת המושכת יתושים ומשום היותה נמוכה עלולה לגרום לנפילתם וסיכונם של ילדים. 
"השקעה מיותרת ביותר! ביצה באמצע גן שעשועים , שסוחפת אחריה יתושים , בני נוער שעושים את צרכיהם ושאר מזיקים", נטען בקבוצת הפייסבוק של תושבי השכונה. לא מיותר לציין שהדבר יכול להיגמר בילד שעלול ליפול פנימה! לא חבל על הכסף שהשקיעו? במקום זה יכלו להשקיע במתקנים נוספים". 
מי שקראה לשינוי המצב היא חברת ועד השכונה טלי מולנר. "ילדים יכולים לטפס בקלות וליפול פנימה, דרושה גדר", קבעה מולנר, שפנתה לעירייה בנדון. "מסוכן להשאיר בריכה אקולוגית באמצע גן שעשועים. ההורים צריכים להיות רגועים ולא לפחד שהילדים יפלו למים. הכוונה הייתה טובה אבל המיקום בעייתי ללא גידור".  

רק טענות

מי שהגיבה לדיון הסוער ברשת החברתית היא חברת המועצה ויו"ר ח.ל.ת שירי חגואל סיידון: "אני לא מבינה את העניין .מדובר בבריכת נוי אקולוגית יפהפיה , שלא תגרום לשום היווצרות או התרבות של יתושים", כתבה בין השאר ."תהיו מרוצים ותיהנו כי באמת שכמעט כל שכונה בעיר ובארץ היו שמחות לקבל דבר שכזה". 
"לפעמים נדמה לי שמה שלא נעשה לא יהיה טוב", מוסיפה בהמשך חגואל סיידון ."בנינו מתקנים יפהפיים בציר הירוק - קיבלנו רק טענות על רעש . בנינו מזרקות - "לא טוב", בונים בריכה אקולוגית מדהימה - "לא טוב". חברים, קיבלתם שכונה עם רמת הפיתוח הכי גבוהה בישראל , פי כמה וכמה מהשכונה של מגדלי yoo בתל אביב או כל שכונת יוקרה אחרת בארץ. פשוט חבל שלא ליהנות מזה" 
.