מוטי הוד בסיור פולשים בלתי חוקיים הגיעו נתניה מוטי הוד בסיור

המתמודד לראשות העיר, מוטי הוד ממטה 'הוד לנתניה' ערך ביום חמישי האחרון סיור בשוק של נתניה כדי לבחון מקרוב את בעיית הפולשים הלא חוקיים בעיר "הייתי תוחם אותם ליד הגדר של עזה" אמר מוטי הוד

מוטי הוד סייר בשוק יחד עם בצלאל יעקב נציג שכונות צפון העיר, שלמה ברקן ראש מטה 'הוד לנתניה' ורות קרייתי דוברת המטה. 

אריטראים בעיר

השוק נתניה הפך למעוז האריתראים. מועדונים בתי קפה ומסעדות, נסתרות מהעין בהם מתבצעת פעילות ענפה, מחתרתית ומסיונרית גם מול השכבות החלשות והעדה האתיופית בעיר.

האריתראים מתגוררים במלטשת היהלומים הישנה בשוק ומצטופפים בדירות שונות בתוך השוק עצמו. בתוך המועדונים שהקימו מתבצעת פעילות מסיונרית לא חוקית, ושם משלמים 50 אלף ₪ לכל משפחה שמתנצרת. שם מקבלים גם אתיופים שהתנצרו, גיבוי כלכלי לכל המשפחה.

"כולנו חזרנו המומים. אם לפני הסיור חשבתי שבנושא הפולשים הלא חוקיים אנחנו רגע לפני להיות כמו בדרום תל אביב, הרי שאחרי הסיור אני בטוח שמרכז העיר, כל הקומות העליונות בשוק, דרום תל אביב זה פה! עם ציורי צלבים על הקירות" אמר מוטי הוד והוסיף "צריך לאכוף החלטת בג"ץ שקבעו שיש לתחום את הפולשים הבלתי חוקיים. אני הייתי בסיוע ממשלתי כמובן, תוחם אותם ליד הגדר של עזה ומוציא אותם מנתניה. חד וחלק. ויסלחו לי כל יפי הנפש, כי מה שראינו בסיור מפחיד ומסוכן לעתידה של העיר נתניה. ישנם מיסיונרים שפועלים בנתניה והם מנצרים ילדים יהודים, כך על פי הדיווח שקיבלתי. חשוב מאוד לבדוק את הנושא"
הוד סיכם "אני קורא לעיריית נתניה לקבל את המשפט הבא שלי כאזהרה חמורה! מדובר במקומות דיור שאינם ראויים למגורי אדם. בכל הקומות שלהם ישנם חוטי חשמל גלויים וזרוקים בקירות סכנת התחשמלות מיידית"