פקקים בדרך לנתניה, מוקדם יותר היום פקקי ענק בעקבות מחאת הנכים פקקים בדרך לנתניה, מוקדם יותר היום
ארגון הנכים חסם היום את כביש החוף בסמוך ליקום לכיוון צפון, זאת בעקבות פגישה שהתקיימה בין נציגי הארגון לשר הרווחה. "זו ממש חוצפה" מחתה אחת הנוסעות, תושבת נתניה שנתקעה בפקק
כביש החוף לכיוון צפון נחסם לתנועה למשך כשעה ורבע, חסימת הכביש הסתיימה. 
 

פקקים בדרך לנתניה, מוקדם יותר היום

מפגינים חסמו היום בצהריים (ראשון) את כביש החוף בסמוך לצומת יקום, בדרישה להעלות את קצבת הנכים לגובה שכר המינימום. ההפגנה משותפת לארגוני הנכים "נכה לא חצי בן אדם", "הנכים הופכים לפנתרים" ו"מטה מאבק הנכים"

מוקדם יותר היום נפגשו ראשי ארגון "נכה לא חצי בן אדם" עם שר הרווחה חיים כץ שאמר כי הוא תומך בהעלאה לשכר מינימום, אולם משרד ראש הממשלה ומשרד האוצר אחראים על ניסוח ההעלאה ויש מגבלות תקציביות.

"אני מבינה את הנכים ואת המחאה שלהם, אני חושבת שאם הם רוצים למחות הם צריכים לעשות זאת מול משרדי הממשלה ולא בכבישים. זו חוצפה לחסום כך כבישים. אני אם לשלושה ילדים ולא היתה לי אפשרות להגיע לאסוף אותם בזמן". מחתה תושבת נתניה שנתקעה בפקק.

תושב אחר אמר "עם כל הכבוד למאבק הנכים ולמטרותיו, זו פשוט חוצפה ואלימות לחסום כבישים. אני יותר כועס על המשטרה ולא מבין איך לא מפנים את המפגינים תוך מספר דקות ומאפשרים לקומץ קיצוניים שמתנהגים כמו עבריינים ומשבשים חייהם של עשרות אלפי אזרחים" עוד הוסיף "אני מבין שהם נלחמים למטרה חשובה, אולם מה עם אמהות חד הוריות, חיילים משוחררים? שכולם יחסמו כבישים למען מאבקים"?