צוקי ים בעיר ימים התנגדות לבניית רב הקומות הגבוה ביותר בעיר צוקי ים בעיר ימים

תושבי שכונת עיר ימים מתנגדים לתוכנית הבנייה של בניין "צוקי ים" אשר עתיד להיבנות לגובה 150 מטרים (כ-35 קומות) וצפוי להיות הבניין הגבוה ביותר בעיר. טלי מולנר, חברת וועד שכונת עיר ימים "לא כל קבלן יעשה בשכונה מה שהוא רוצה"

אתמול (רביעי) בוטל הדיון לאישור תוכנית צוקי השמורה בשכונת עיר ימים. 

דיון שהיה אמור להתקיים בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה בעניין אישור התוכנית לבניין הגבוה ביותר בנתניה (150 מטר) בוטל ברגע האחרון בעקבות התנגדות שהוגשה ע"י ועד שכונת עיר ימים באמצעות עו"ד ד"ר ניסן שריפי.

בהתנגדות צויין כי 15 הבנינים הסמוכים לבניין המוצע לא ייהנו מאור השמש ככל שבניין זה יבנה, וכי "הבניין יגרום למשטר רוחות במהירות של 11 מטר לשנייה".

חדשות מקומיות - התנגדות לבניית רב הקומות הגבוה ביותר בעיר
עוד נטען בהתנגדות כי הבניין יגרום לחסימת נוף הים מבניינים הבנויים צפונית לו, וכמו כן, צפיפות התנועה על פני שטח קטן יחסית, במגרש חניה אחד, תגדל ותקשה על התנועה ברחוב עוזי חיטמן בשכונה.

בסיכום ההתנגדות טען ד"ר שריפי "באם יאושר בניין גדול מימדים זה ישתנה אופי השכונה באופי קיצוני, שכן הבניין יהווה תקדים לכלל היזמים והקבלנים הפועלים בשכונה", וכמו כן ביקש ד"ר שריפי מחברי הוועדה המקומית שלא לאשר את התוכנית. כאמור, השבוע הורדה התוכנית במפתיע מעל סדר היום.

טלי מולנר, חברת וועד עיר ימים "טוב מאוד שתושבים עירניים ומעורבים, שלא מקבלים שום דבר כמובן מאליו, ולא כל קבלן יעשה בשכונה מה שהוא רוצה. אני שמחה שקיבלו את ההתנגדות הזאת"