ד"ר גורצק-אוזן מנהלת חדשה למחלקת נשים בלניאדו ד"ר גורצק-אוזן

ד"ר לימור גורצק-אוזן מונתה למנהלת מחלקת נשים בלניאדו, במקום ד"ר מרדכי בן דוד שמונה לאחרונה לעמוד בראש אגף נשים ויולדות 

ד"ר לימור גורצק-אוזן מונתה לעמוד בראש מחלקת נשים בלניאדו.

ד"ר גורצק-אוזן

ד"ר גורצק-אוזן הינה מומחית בתחום אונקולוגיה גניקולוגית ומנתחת בכירה בניתוחים גינקולוגיים וקיסריים מורכבים. היא בוגרת בי"ס לרפואה באונ' בן גוריון בנגב, התמחתה בילוד וגינקולוגיה בבית חולים סורוקה וביצעה תת התמחות בגינקולוגיה אונקולוגית באוניברסטית טורונטו שבקנדה.

ד"ר גורצק-אוזן מייעצת בכל תחומי הגינקולוגיה כולל מחלות סרטן של מערכת הרביה ומצבים טרום סרטניים ומעניקה ייעוץ לנשים נשאיות למוטציה לסרטן שחלות משפחתי. מבצעת ניתוחים לפרוסקופיים ופתוחים במצבים סרטניים או שפירים. ניתוחים לציסטות שחלתיות, כריתת רחם בכל השיטות וגרידות.

ד"ר גורצק-אוזן: "אני מודה להנהלת לניאדו על האמון שניתן בי. אני עובדת בלניאדו כבר שנים רבות ומבצעת יעוצים וטיפולים במסגרת מרפאת החוץ. כמובן ששירות מרפאת החוץ ימשיך לעבוד ויעניק טיפול קליני לנשים. המחלקה כמחלקת אשפוז תמשיך לתת מענה קליני לכלל הנשים מאיזור נתניה והשרון, אני מתכוונת להצעיד את המחלקה קדימה בתחומים שונים, ומקווה שהמטופלות ירגישו בכך כבר בתקופה הקרובה"

מר נדב חן מנכ"ל לניאדו "מינוי לתפקידי ניהול מחייב תשומת לב רבה , לשמחתי הבחירה בד"ר גורצק-אוזן היתה יוצאת דופן היות ולא היה הרבה מקום להתלבטות. מדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה. אני משוכנע כי ד"ר גורצק-אוזן תהיה מנהלת מצוינת ותצעיד את המחלקה קדימה בכל תחום"