הקונסרבטוריון העירוני מורי הקונסרבטוריון הוכנסו להסכם קיבוצי במסגרת ארגון המורים הקונסרבטוריון העירוני | תמונה: היכל התרבות

אתמול (שלישי) נחתם הסכם קיבוצי בין רן ארז, יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים, ובין ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכ, המעגן את תנאי שכרם של מורי המוסיקה של הקונסרבטוריון העירוני המועסקים באמצעות עמותת היכל התרבות נתניה 

מדובר בהסכם קיבוצי שטרם נחתם ברשויות אחרות, כך שתנאי ההעסקה המעוגנים בהסכמים קיבוציים של ארגון המורים ובתקנון עובדי ההוראה יחולו על מורי הקונסרבטוריון.

מורי הקונסרבטוריון יהיו זכאים לכל ההטבות המוענקות לעובדי ההוראה בחינוך העל יסודי.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר: " מדובר בהסכם תקדימי ובעל חשיבות עליונה לקידום החינוך בכלל והחינוך המוסיקלי בפרט. לפיכך הנחיתי את הגורמים הנוגעים בדבר בעירייה לחתור להשגת הבנות בנושא, תוך הקצאת תקציב ייעודי לטובת מימוש ההסכם. ברצוני להודות למנכ"ל העירייה וכן למנכ"ל עמותת היכל התרבות, בני אפריים, וכמובן לרן ארז על שיתוף הפעולה וההבנה".

חדשות מקומיות - מורי הקונסרבטוריון הוכנסו להסכם קיבוצי במסגרת ארגון המורים

יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים, רן ארז: "היום אנו חותמים על הסכם שהינו פורץ דרך, בזכות תרומתה האישית ותמיכתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. העבודה שנעשתה על ידי הנהלת העיר הייתה מקצועית ואף קיבלה את אישור משרד הפנים. אעפ"י שלקח זמן רב, לבסוף הגענו להסכמות. נפיץ את האור שלכם גם לאחרים".