מאור מלול | צילום: אתר תאילנדי matichon online צפו בתיעוד: מאור מלול חוסל בתאילנד מאור מלול | צילום: אתר תאילנדי matichon online

הותר לפרסום כי מאור מלול, תושב כפר יונה, הוא שנרצח ביום שבת באי קוסמוי שבתאילנד. בסרטון נראה רכב פוגע באופנוע עליו רכבו מלול אשתו

שני ישראלים, תושבי נתניה, נעצרו בחשד לביצוע החיסול.

תיעוד: רצח מאור מלול בתאילנד

מאור מלול, תושב כפר יונה בן 33, נרצח באי קוסמוי שבתאילנד בעודו נופש עם רעייתו. בסרטון ניתן לראות כי רכב מסוג הונדה מתקרב לאופנוע עליו רוכב מלול עם זוגתו ודורס אותם. כשניסה מלול להימלט, נסע הרכב לאחור ודרס שוב את מלול, לאחר עשרה מטרים יצא אחד הנוסעים מהרכב ודקר את מלול. נוסעי הרכב נטשו את הרכב לאחר כ-3 ק"מ ונמלטו. מלול הצליח לקום, אולם התמוטט ואיבד את הכרתו, מותו נקבע בבית חולים בבנגקוק, לאחר מאמצי החייאה. אשתו של מלול נפצעה באורח קל.

זמן קצר לאחר מכן, נעצרו שני חשודים, בחיסולו של מלול. האחד מהם הוא אייל בוקל, ראש ארגון פשיעה בנתניה ובשרון ואחיו של ברוך בוקל, אותו ניסה ע"פ החשד מלול לרצוח בחודש אוקטובר 2015. והחשוד הנוסף הוא חברו, דקל זוארץ.

ע"פ החשד, נסעו השניים לתאילנד במטרה לחסל את מלול.

תיעוד: ניסיון החיסול של ברוך בוקל

מספר חודשים לפני ניסיון הרצח, חוסל בטעות אבי מלול, אחיו של מאור מלול לעיני ביתו בת ה-10, למרות שלא היה עבריין.
שני העבריינים הישראלים שנעצרו, הם עבריינים המוכרים למשטרה, שניהם תושבי נתניה. באם תבסס המשטרה את החשדות כנגד שני החשודים, יתכן שהמשפט ייערך בתאילנד, שם קיים גם עונש מוות.