כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו עכשיו זה רשמי: נתניה – יעד מרכזי לתיירות כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

נתוני "התאחדות המלונות בישראל" מעידים על עליה של 21% בתיירות הנכנסת בשנת 2017 לעומת השנה הקודמת

נתוני התיירות בנתניה לשנת 2017 מצביעים על עליה משמעותית בתיירות הנכנסת לנתניה-במספר הלינות והתפוסה בבתי המלון בעיר. 

כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

מנתוני "התאחדות המלונות בישראל" נראית עליה של 21% בתיירות הנכנסת, ועליה של 11% בתיירות הפנים. עוד עולה מהנתונים כי בשנת 2017 היו בנתניה כ- 370,000 לינות מתיירות נכנסת ו-241,000 לינות מתיירות פנים, יש לציין כי העיר נתניה הינה מעל הממוצע הארצי בנתוני תיירות הפנים.

מהנתונים עולה כי מספר הלינות הגבוה ביותר של תיירים בנתניה היה בחודש אוקטובר 2017 במהלכו חל גידול של 69% בלינות תיירים בנתניה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מעירית נתניה נמסר "בשנים האחרונות הושקעו בנתניה משאבים רבים בפיתוח התשתיות התיירותיות בעיר, כאשר למעלה מ-100 מיליון שקלים הושקעו בפיתוח בתי מלון חדשים, ירידים בינלאומיים וארציים לעידוד התיירות הנכנסת ופעולות שיווק נוספות הנמשכות לאורך כל השנה".
מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה אולגה לוריה: "עיריית נתניה יחד עם האגודה לעידוד התיירות משקיעים משאבים רבים בפיתוח תשתיות תיירותיות ואטרקציות ופועלים כל העת להבאת בתי מלון חדשים לנתניה-הריביירה של ישראל. התוצאות של פעולות אלה כבר כאן – באמצעות שילוב זרועות של כלל גורמי העירייה ובהובלת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הגענו לנתונים המשמחים כפי שפרסמה התאחדות בתי המלון בישראל, נמשיך לפעול ולעשות למען התיירות בנתניה".