חוות האנטנות בשמורת פולג | תמונה: טלי מולנר נצחון לפעילים החברתיים ולתושבים בסאגת האנטנה הסלולרית חוות האנטנות בשמורת פולג | תמונה: טלי מולנר

בזכות מאבק חברתי והתערבותה של ראש העיר מרים פיירברג איכר, לא תוקם אנטנה סלולרית בשמורת פולג. אמנון סעדון, מוביל המאבק "זה הסתיים על הצד הטוב ביותר"

תושבי רמת פולג, פעלו לסילוקה של חוות האנטנות הסלולריות שהקמתה כבר החלה בשמורת פולג. 

 

חוות האנטנות בשמורת פולג | תמונה: טלי מולנר

תושבי רמת פולג יכולים לנשום לרווחה, לאחר שבית המשפט קבע היום שחוות האנטנות הסלולריות שצפויה היתה להיבנות בשכונה לא תוקם. כמו כן קבע בית המשפט שהוצאות המשפט בסך 50,000 ש"ח ישולמו על ידי המועצה האזורית חוף השרון.
נצחון המאבק צלח בזכות שיתוף פעולה בין פעילים חברתיים מהשכונה, תושבי השכונה, גורמים בעירייה וראש העיר הגב' פיירברג שסייעה באופן אישי.
אמנון סעדון, פעיל חברתי ומוביל המאבק "מאבק צודק שהסתיים בזכות מרים ובזכות התושבים שהצטרפו למאבק ונתנו לנו כח להיאבק. זה הסתיים על הצד הטוב ביותר ואני שמח שזה לא יקרה מתחת לבתים שלנו"
עיריית נתניה מסרה: "בית המשפט המחוזי נענה לבקשת העירייה והוציא צו מניעה כנגד העתקת האנטנה מאודים לקטע הקרוב לשכונת רמת פולג. בית המשפט קבע כי צדקה העירייה בטענה לפיה, פג תוקפה של ההחלטה לאשר היתר ומשום כך ההחלטה בטלה. בהחלטתו זו מחייב בית המשפט את חברות התקשורת להגיש בקשה  חדשה להיתר ובכך לאפשר לעירייה להגיש התנגדות להיתר, דבר שנמנע ממנה בשלב הקודם. אנו נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו להגנה על תושבי העיר".