שר החינוך נפתלי בנט הגיע לביקור בנתניה | צילום: עודד קרני שר החינוך חתם את שנת הלימודים בעיר נתניה שר החינוך נפתלי בנט הגיע לביקור בנתניה | צילום: עודד קרני

שר החינוך, נפתלי בנט, הגיע אתמול (שלישי) לביקור מיוחד בעיר נתניה לרגל סיום שנת הלימודים תשע"ח, ביחד עם ראש העיר, מרים פיירברג, מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי וראש מנהל חינוך טובה דולב

שר החינוך נפתלי בנט הגיע לביקור בנתניה | צילום: עודד קרני

הביקור החל באולפנית בר אילן, בה נערכה התרמת דם לרגל סיום שנה"ל וכן תרומת שיער לחולות סרטן. לאחר מכן נפגש השר עם תלמידות שכבה יב' ואמרלהן "כשאני הייתי בגילכן חשבתי שההצלחה בחיים תלויה בכישרון. היום אני יודע שמה שקובע זה המאמץ. אין כוכב נולד - יש כוכב מתאמץ. כל אחת יכולה לבחור את דרכה ולעשות כל מה שרק תחפוץ, ובלבד שתתאמץ. זה מה שעושה את החיים משמעותיים".

בהמשך ביקרו בבית הספר העל יסודי אורט ליבוביץ' ונפגשו עם תלמידי שכבות יא' יב'. השר דיבר עם התלמידים על ערך האחריות ואמר "אני מסתכל עליכם, מחר תלכו לצבא ולאוניברסיטה אתם דור העתיד של המדינה הנפלאה שלנו. אני מצפה מכם להסתכל סביב ולשאול כל הזמן מה אתם יכולים לעשות למען המדינה והחברה. האחריות לבנות ולהצמיח נמצאת אצל כל אחת ואחד מאיתנו. כאשר אתם רואים משהו לא בסדר - לא לקטר, אלא לתקן. להילחם על דברים שחשובים לכם. זה בידיים שלכם, אני סומך עליכם".

חדשות מקומיות - שר החינוך חתם את שנת הלימודים בעיר נתניה

שר החינוך נפתלי בנט הגיע לביקור בנתניה | צילום: עודד קרני

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג: "אני מודה לשר החינוך ולצוות משרדו, שפועלים למען החינוך בעיר נתניה והגיעו כדי לראות במו עיניהם, הלכה למעשה, את פירות העשייה. חרטנו על דגלנו בנתניה את ההשקעה בתחום החינוך ואת העמדת הנושא בראש סדר העדיפויות העירוני כי חשוב לנו להעניק לכל אחד ואחת מן התלמידים חינוך שיויוני ואיכותי".

השר התייחס לתכנית 'בתי הספר של החופש הגדול' ואמר "אחוזי ההיענות בנתניה לא פחות ממדהימים! אני גאה לראות שלמעלה מ-50% מכלל התלמידים בעיר כבר נרשמו לתוכנית בקיץ הקרוב – המשמעות היא ש- 5,500 תלמידים מתוך כ- 10,000 תלמידים ייהנו ממסגרת חינוכית וחווייתית בחופשת הקיץ, בעוד ההורים אינם צריכים להפסיד ימי עבודה רבים כדי להיות עם הילדים. זיהינו את הצורך הזה ובאנו עם פתרון יעיל ונגיש להורים ולילדים".
בנט סיכם את ביקורו אמר "אני מסתכל על החינוך בנתניה ורואה עיר בצמיחה מתמדת, עוד ועוד פרויקטים, עלייה בנתוני הבגרות ובעשייה מסביב לשעון של צוותי חינוך מסורים ואיכותיים למען כל תלמידה ותלמיד בעיר. אני גאה להיות שר החינוך שלכם. נמשיך להוביל מהלכים משמעותיים למען חינוך דור העתיד בנתניה".