פיירברג איכר. ישיבת מועצה מספר 120  סדר יום פופוליסטי על מצע דשא סינטטי פיירברג איכר. ישיבת מועצה מספר 120

הצעות שירדו כלעומת שעלו וויכוחים חריפים ממגרשי קט רגל ועד אישור משרד הפנים עמדו במרכז ישיבת המועצה. כיצד הגיבה ראש העיר, למה כעס אלי דלל ומי הדביק מדבקה על גב יריבו? חודשיים וחצי לפני הבחירות, בנתניה עדיין תקועים על פול גז בניוטרל

פיירברג איכר. ישיבת מועצה מספר 120

כמיטב המסורת, גם אמש (רביעי) היה שמח בישיבת מועצת עיריית נתניה. במרכז עמדו שתי הצעות לסדר היום של חבר המועצה עופר אורנשטיין הראשונה עסקה בהתקנת דשא סינטטי במגרשי הקט רגל בעיר והשנייה במינוי מנהל אגף תחבורה.

"ההצעות שמועלות עכשיו הן הצעות פופוליסטיות"

"אני מציע לשדרג חלק ממגרשי הספורט המבוססים כיום על אספלט ו/או על משטח קשיח אחר לדשא סינטטי על בסיס תכנית הדרגתית", נכתב בהצעה של אורנשטיין. בהמשך הציע חבר המועצה מסיעת רימונים, נפתלי בחתיאר, לגבות דמי שימוש סמליים בסך חמישה שקלים ממשתמשי המתקנים כשלדבריו בדרך זו ניתן יהיה לדרוש גם ניקיון ותאורה במקום.

ההצעה של אורנשטיין העלתה את חמתם של ראש העיר מרים פיירברג-איכר וחבר המועצה יוסי דורון "יש כאן שימוש ציני בישיבה הזו כדי להגיד מחר בבוקר משהו לתושבים ולתקשורת", אמר דורון "ברור שההצעות שמועלות עכשיו הן הצעות פופוליסטיות. הם היו הרבה זמן בקואליציה ולא העלו את זה, פתאום נזכרו עכשיו", חרצה פיירברג-איכר.

"אתה 100% דיבורים"

הסערה סביב הדשא הסינטטי בקושי שכחה, וכבר סיפק אורנשטיין קרקע פורייה לוויכוח נוסף. בהצעה שהעלה לסדר היום בנושא מינוי מנהל אגף תחבורה והעברת הסמכויות בתחום כתב בין השאר: "הפקקים הפכו להיות מנת חלקם של תושבים רבים בשכונות העיר, במיוחד בשכונות החדשות, בעיות בטיחות בתכנון התנועה בקרבת בתי ספר, תכנון תחבורתי לקוי של נתיבי הגישה לאצטדיון החדש, חוסר התקדמות מעשית בפרויקטים מול משרד התחבורה ועוד". שעה שדיבר בנושא, הממונה על התחבורה בעירייה ומ"מ ראש העיר אלי דלל, האדים מכעס.

"בסופו של דבר יש מי שמדבר ויש מי שמבצע", הגיבה ראש העיר והוסיפה כי ההצעה פופוליסטית ולא רלוונטית כיוון שהיא דורשת את אישורו של משרד הפנים. "זו שערורייה וגניבת דעת", הוסיף יוסי דורון. "אתה 100% דיבורים". כמעט מיותר לציין ששתי הצעותיו של אורנשטיין ירדו מסדר היום כלעומת שעלו.

חדשות מקומיות - סדר יום פופוליסטי על מצע דשא סינטטי

עופר אורנשטיין. ישיבת מועצה מספר 120

מי מזדהה עם מרים?

עוד לפני שהאוקטבות עלו בחדר הישיבות, היה גם זמן להלצות. בישיבת ההזדהות, בה מצהיר כל חבר באיזו סיעה ירוץ, חמד יוסי דורון לצון וטפח על גבו של אורנשטיין, מדביק תוך כדי כך על גבו מדבקת תמיכה בסיעת "נתניה אחת" מבלי שהבחין בכך. במשך מספר דקות, עד שהסבו לכך את תשומת ליבו, ישב האופוזיציונר מטעם "למען נתניה" כשעל גבו מדבקת תמיכה בראש העיר. הפוליטיקה אמנם חשובה, נכון, אבל בנתניה יריבים פוליטיים לא יפספסו הזדמנות לשלב בה אלמנטים של בידור.