ישרים כמו סרגל אז למה לי פוליטיקה עכשיו? ישרים כמו סרגל

אדיר בנימיני מסיעת "למען נתניה" התייצב הבוקר מחוץ לבית הספר וחילק לתלמידים סרגל עליו נכתב: "למען נתניה – ישרים כמו סרגל". הורה: "להשתמש בילדים למען תעמולת בחירות זה דבר פסול". בנימיני: "חילקנו סרגלים עם מסר מאוד ברור" 

נתניה עד הבית | צילום: נתניה נט

פתיחת שנה או תעמולת בחירות? התלמידים בבית הספר "איתמר" שפתחו היום (ראשון) את שנת הלימודים פגשו מחוץ למוסד החינוכי את נציג סיעת "למען נתניה", אדיר בנימיני, שחילק להם סרגלים כחולים עם סלוגן בחירות של הסיעה, עליהם נכתב: "למען נתניה – ישרים כמו סרגל".

צעד לגיטימי או שילוב של קמפיין בחירות על חשבון התלמידים? תלוי את מי שואלים. "אסור להשתמש בילדים לתעמולת בחירות ומדובר במעשה פסול מהיסוד", הגיב אחד ההורים שמאוד לא אהב את המהלך. "במקום שהילדים יתרגשו מפתיחת שנת הלימודים הם פוגשים בחבר'ה של המפלגות שמסתובבים בבוקר בבתי ספר עם חולצות שלהם ומעבירים להם מסרים. הילדים לא צריכים להיות חלק מזה והצעד שנעשה ממש לא לעניין".

"חילקנו סרגלים עם מסר מאוד ברור", אישר בנימיני. "מעבר לזה, כל הרעש וההמולה שעושים יריבים פוליטיים מסוימים נובע מחוסר ניסיון והעובדה שלא היו נוכחים בשטח. לכן זה קצת מפריע להם".