אלון שמואלוביץ' "עבורי מדובר באבן דרך" פעימה שלישית: אלון שמואלוביץ' מצטרף לטלי מולנר אלון שמואלוביץ' "עבורי מדובר באבן דרך"

הפעיל החברתי מצפון העיר חבר לטלי מולנר ויוצב כמספר 3 ברשימת "פעימה חדשה" למועצת העיר. "אני מחליף קידומת בסמוך לבחירות ועבורי זו אבן דרך", הוא אומר. "המטרה היא לטפל במפגעים בעיר כחלק משגרה ותכנית עבודה סדורה ולא בשיטה הנוכחית של כיבוי שריפות" 

אלון שמואלוביץ' "עבורי מדובר באבן דרך"

רשימת "פעימה חדשה" למועצת העיר ממשיכה לצבור תאוצה ולאחר העיתונאית ציפי קפל הצטרף בשבוע שעבר אלון שמואלוביץ', אוטוטו 40, נשוי+2, חבר ועד צפון העיר ופעיל חברתי. בין המאבקים העיקריים להם היה שותף שמואלוביץ' ישנה ההתנגדות לבניית שכונות ענק בצפון העיר "ללא תכנון ראוי" כדבריו הצפויות לגרום לקטסטרופה מבחינת תעבורה – בעניין זה הוחתמו עצומות, התקיימו הפגנות ואף הוגשו עתירות. כמו כן הביע את דעתו בנושא המסננים הלא חוקיים ופעל רבות למען שיפוץ נרחב של סניף תנועת הנוער מכבי צעיר. לצד החשיבות שהוא רואה בפעילות הקהילתית, היה שומאלוביץ' חלק מהצוות שהקים את סיירת ההורים בצפון נתניה.

"אני מגיע ממקום של עשייה ושואף להמשיך את העשייה שלנו באמצעות "פעימה חדשה" מתוך המועצה לטובת התושבים ועל מנת לשפר את פני העיר", אמר שמואלוביץ'. "אנחנו רוצים להקים מפעל תרבות על מנת שיהיה לנוער שלנו מה לעשות בעיר ומקום להגיע אליו בשבתות וחגים. חשוב למנוע מצב של נוער משועמם וחסר מעש שעלול להידרדר למעשי ונדליזם ברחובות".

בנימה אישית הוסיף: "אני מחליף קידומת בסמוך לבחירות ועבורי מדובר באבן דרך. מכאן והלאה אני רוצה להמשיך ולעשות את מה שעשיתי עד היום עם הרבה יותר עוצמה ונחישות כחבר מועצה. המטרה היא לבצע דברים ולטפל במפגעים בעיר כחלק משגרה ותכנית עבודה סדורה ולא בשיטה הנוכחית של כיבוי שריפות".