ראש העיר מרים פיירברג איכר מול המועמד לראשות העיר יוני שטבון קרב דו ראשי בין פיירברג לשטבון: למי שייך הצבע הצהוב? ראש העיר מרים פיירברג איכר מול המועמד לראשות העיר יוני שטבון

בסיעת "נתניה אחת" פנו בכתב למועמד לראשות העיר יוני שטבון בטענה להפרת חוק הבחירות, ובכך שהוא מחקה את הקמפיין של ראש העיר פיירברג בצבעי צהוב-שחור

ראש העיר מרים פיירברג איכר מול המועמד לראשות העיר יוני שטבון

המאבק בין ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג- איכר ליוני שטבון עולה מדרגה. עו"ד עדי סדינסקי לוי פנתה השבוע בכתב לשטבון בשם סיעת "נתניה אחת" בראשות פיירברג-איכר וטענה כי הקמפיין של שטבון, בצבעי צהוב-שחור, מהווה חיקוי לקמפיין של ראש העיר המכהנת.

תחת הכותרת 'הסרת תעמולה המפריעה הפרעה בלתי הוגנת ומפרה את סעיף 13 לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) נכתב בין השאר כי "ביממה האחרונה העלו פעילך ו/או מי מטעמך שלטים רבים ברחבי העיר בהם נעשה שונה הקמפיין שלך וכעת צבעיו הינם שחור וצהוב. יובהר כי שינוי הקמפיין וצבעיו כאמור מהווה משום חיקוי של הקמפיין של מרשתי, אשר במסגרתו מפרסמת מרשתי את מועמדותה לראשות העירמזה למעלה משלושה חודשים בצבעים שחור וצהוב". עוד הוסיפה עו"ד סדינסקי לוי כי החיקוי מהווה ניסיון להטעיה של הבוחרים וליצירת זהות בין שטבון לפיירברג-איכר. עוד נכתב כי אם לא יוסרו כלל הפרסומים המפרים והמטעים צפויה ראש העיר לפנות ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה לקבל צו מניעה כנגד "ההפרעה לתעמולת הבחירות", לשון המכתב.

חדשות מקומיות - קרב דו ראשי בין פיירברג לשטבון: למי שייך הצבע הצהוב?

למי שייך הצבע הצהוב?

עו"ד איל יפה שלח מכתב תגובה בשמו של שטבון, בו נכתב בין השאר כי "אין שמץ של אמת עובדתית ומשפטית בנטען. הדבר היחידי החיובי ממכתב זה הוא שגב' מרים פיירברג חוששת מאוד ממעמדו של מר שטבון וסיכוייו הטובים להחליפה. בעולם הצבעים אין לאף גורם בעלות".

עוד הוסיף עו"ד יפה כי שטבון אינו טוען לבלעדיות בצבעים ומובן מדוע הגב' פיירברג היא זו המבקשת לחקות אותו והמבין יבין. עוד נטען כי דווקא פיירברג ורשימתה הם אלה המציפים את העיר נתניה בשלטים בלתי חוקיים, מדביקים ותולים שלטים על מוסדות ציבור בחזיתות של בניינים ללא אישור דיירים ובמקומות אסורים והם נדרשים להסירם לאלתר. "מרשי שומר על זכותו לתבוע ממרשיך את מלוא נזקיו ולפנות בבקשה הולמת ליו"ר ועדת הבחירות ככל שההפרות הבוטות של החוק על ידי הגב' פיירברג ואנשיה ימשכו", סיכם עו"ד יפה.