אחד השלטים שהושחת "אוי לנתניה אם חזיר כמוך יהיה חבר מועצה" אחד השלטים שהושחת

עו"ד יוני ג'ורנו, יו"ר סיעת נתניה שלנו, סובל כבר חודשים מהודעות נאצה בטלפון הסלולרי ומהשחתות שלטי הבחירות שלו, ג'ורנו הציב מצלמה ותפס "על חם" בחור חרדי שטען בפניו כי יש הסתה ברחוב החרדי כנגד ג'ורנו ולכן גמלה בליבו ההחלטה להשחית את לוחות המודעות של ג'ורנו

אחד השלטים שהושחת

סיעת נתניה שלנו הפכה שלא באשמתה למכונת הספינים של ראשי המגזר החרדי בנתניה, הסיעות הדתיות אשר חוששות מהתחזקות החילונים בסקרים, החלו במסע בחירות אישי כנגד ג'ורנו יו"ר סיעת נתניה שלנו.

לצורך כך גויס מקומון חרדי אשר מדי שבוע כותב בזעקות סכנה כי החילונים יכבשו את נתניה, העיתון מפרסם על בסיס קבוע את תמונת דגל הגאווה ומזהיר כי ג'ורנו עתיד לקיים מצעד גאווה בנתניה, הם קוראים לזה: "מצעד הטומאה", עוד מציינים בעיתון החרדי כי אם הציבור הדתי לא יצא בהמוניו לקלפי, יקבלו הסיעות החילוניות 7 מנדטים כך ע"פ הסקרים, ומדובר מבחינתם בסכנה.
הסיעות החרדיות למדו מראש הממשלה נתניהו את הספין "הערבים נוהרים לקלפיות באוטובוסים", ומבחינתם אם לנתניהו זה עזר, אז גם להם זה יעזור.
ג'ורנו טוען לעומת זאת כי הכול שקרים ספינים והמצאות, "הדתיים מרגישים ברחוב ורואים בסקרים כי סיעת נתניה שלנו מתחזקת, והם נכנסים לאטרף! מפיצים שקרים, מסיתים נגדי, ואני בכלל לא כזה, אני אדם מסורתי חילוני מבית דתי, אני שומר הלכה בדרכי שלי ואיני מרגיש צורך להסביר לאיש או לתת דין וחשבון על מעשיי, בסופו של יום, אתן דין וחשבון אך ורק ולבורא עולם, אין לאיש בעלות על השבת, ולא זכור לי שאלוהים מינה סגנים, הסיעות הדתיות בעזרת המקומון הדתי, גורמות להסתה פרועה נגדי על בסיס יומי, והתוצאות לא מאחרות לבוא, אני מקבל איומים ונאצה בהודעות פרטיות, אני סובל מתלישת והשחתת שלטי פרסום שלי, קיבלתי איומים מפורשים, וכל זה בשל ההסתה!!"
דווקא בימים אלו מוסיף ג'ורנו: "שאנחנו ימים בודדים מיום הרצח של ראש הממשלה יצחק רבין, אני קורא מכאן לראשי הסיעות החרדיות לחדול עם ההסתה, אני לא אויב השבת, הצהרתי בכל מקום ואמשיך לומר זאת, אני לא נגד הדתיים, אני לא נגד השבת, אני בעד החילונים!! בנתניה 20 שנה הסיעות הדתיות קיבלו מעל ומעבר ואילו החילונים קולם לא נשמע, כאן אנחנו "נתניה שלנו" נכנסים לתמונה ומתכוונים לפעול לטובת הציבור החילוני, זה לא חייב לבוא על חשבון הציבור הדתי, יש מספיק גם לזה וגם לזה, אם בירושלים הפלנתריום עובד בשבת אזי מדוע בנתניה סגור ?? גן החיות התנכ"י עובד בשבת, זאת אומרת שאפשר גם אחרת, אז למה נתניה נראית כמו בית שמש בסופי שבוע ??
יש לי זיקה עמוקה למסורת, אני אדם מאמין שעושה חסדים רבים מאוד, לחלקם הציבור נחשף, והרבה מאוד לא מובאים לידיעת הציבור, אז מי שם אתכם להיות שומרי הסף של השבת כועס ג'ורנו.. "מי אתם שתחליטו עבורי מה לעשות בסוף השבוע שלי.. צאו לי מהצלחת, אני אזרח במדינת ישראל, אני מתגעגע לסטטוס קוו האמיתי שהיה כאן עד לפני 20 שנה, היום אין סטטוס קוו, היום זו כפיה דתית, ואת המציאות הזו אני מתכוון לשנות מתוך מועצת העיר מוסיף ג'ורנו".

חדשות מקומיות - "אוי לנתניה אם חזיר כמוך יהיה חבר מועצה"

ווטס אפ שנשלח לעו"ד גורנו 

מי שהולך היום ברחובות רואה כי הסיעות החרדיות "גייסו" את קהילת הלהט"ב לטובת קמפיין הבחירות ומשתמשים בספין כאילו אם לא יצביעו לסיעות הדתיות, יהיה לנו מצעד גאווה בכיכר העיר, ראוי להדגיש כי בנתניה לא קיימת נציגות של הקהילה הגאה, מעולם לא הייתה דרישה למצעד שכזה, ברם, זה לא מפריע לסיעות החרדיות לגייס את קהילת הלהט"ב לטובת קישוש קולות. 
ג'ורנו מסכם: "אני לא אפגע בשבת, אני מכבד את השבת, אני מכבד את המסורת, אבל אני אפעל לטובת הציבור החילוני, אפעל לטובת פתיחת מתנסי"ם בסופי שבוע, קיום אירועי תרבות, ומקומות בילוי ומסחר לטובת הציבור החילוני בסופי שבוע, זה לא על חשבון איש ובטח שלא על חשבון הדתיים, מספיק עם ההסתה, די עם ההפחדות, תזכרו שראש ממשלה נרצח במדינת ישראל כתוצאה מהסתה ויצירת אווירה מרעילה, אני קורא מכאן לחדול מיידית, אחרת אתם מתירים את דמי ועלול לקום קיצוני שיקח את הדברים צעד אחד יותר מדי"