חברי סיעת "כולנו למען נתניה" חתמו על הסכם במעמד שר האוצר נחתם הסכם איחוד בין סיעת למען-נתניה לסיעת כולנו חברי סיעת "כולנו למען נתניה" חתמו על הסכם במעמד שר האוצר

במעמד שר האוצר, נחתם הסכם איחוד הסיעות בין "למען-נתניה" לבין "כולנו" אשר יחד יהפכו לסיעה בת שלושה מנדטים במועצת העיר נתניה ותקרא מעתה: "כולנו למען נתניה". חברי המועצה אורנשטיין, בנימיני ואורגד יקבלו את כל התמיכה והסיוע מסיעת כולנו בכנסת

חברי סיעת "כולנו למען נתניה" חתמו על הסכם במעמד שר האוצר

הסכם שיתוף פעולה לקדנציה הקרובה נחתם בין חברי מועצת העיר נתניה, עופר אורנשטיין, אהרון אורגד ועו"ד אדיר בנימיני במעמדו של שר האוצר, ח"כ משה כחלון שברך על האיחוד בין סיעות ״למען נתניה״ ו״כולנו עם אורגד״, כך שהסיעה המשותפת תעמוד על שלושה מנדטים במועצת העיר נתניה.

חברי הסיעה המשותפת הצהירו שבכוונתם לפעול בקדנציה הקרובה לקידום תקציבי החינוך, שיפוץ בתי הספר הותיקים ותנועות הנוער, הורדת הארנונה, בית חולים ציבורי חדש, הגדלת תקציב המרכזים הקהילתיים בשכונות, שדרוג הצהרונים, קידום תשתיות הספורט, טיפול בנושאי הגמלאים, טיפול בבעלי החיים, חניה חינם לשעתיים במרכז העיר, מאבק בתופעת המסתננים הבלתי חוקיים ועוד.

נכון לרגע זה עדיין לא ברור אם הסיעה המאוחדת תצטרף לקואליציה העירונית, או שמא תהווה מפלגת אופוזיציה.

נחתם הסכם איחוד בין סיעת למען-נתניה לסיעת כולנו

שר האוצר, משה כחלון, ציין בדבריו, בין השאר ״האיחוד הוא בשורה טובה לתושבי נתניה. יש כאן חברי מועצה עם רקורד עשייה חברתי מוכח שיפעלו יחד לקידום נושאי החינוך, הקהילה, הבריאות והשכונות. אני מתכוון לתמוך בהם ולסייע להם כשר האוצר של מדינת ישראל לקדם את הפרויקטים והיוזמות שלהם למען תושבי נתניה״.

עופר אורנשטיין ״החיבור הזה הוא חיבור של חברי מועצה עם אג׳נדה חברתית משותפת. הגיע הזמן להפסיק עם הפילוגים. לאהרון אורגד זכויות רבות בנתניה ואין לי ספק שהחיבור ביננו ביחד עם הסיוע והגיבוי של שר האוצר יאפשר לנו לסייע בצורה טובה יותר לתושבי העיר ולקדם את המצע שסיעת ״למען נתניה״ התחייבה לבוחרים. חשוב להדגיש שזהו חיבור בין שתי סיעות עצמאיות ברמה המקומית ואני קורא לחברי מועצה מסיעות נוספות להצטרף אלינו״

אהרון אורגד ״החיבור בין כולנו עם אורגד לסיעת למען נתניה היה מתבקש לאור הערכים המשותפים ששתי הסיעות מאמינות בהם. חבריי עופר אורנשטיין ואדיר בנימיני חולקים איתי דרך ציבורית משותפת של פעילות מסורה למען תושבי העיר לצד יושרה מוחלטת ודוגמא אישית. אפשר היה לראות כבר בישיבת מועצת העיר הראשונה שהקול המנוסה שלנו יהיה דומיננטי ומשפיע. הרוח הגבית והנחושה שנקבל משר האוצר משה כחלון שתמך מאוד באיחוד הזה, ומכל שרי מפלגת כולנו וחברי הכנסת של המפלגה,תסייע לנו לקדם מטרות רבות ולי באופן אישי לקדם באופן מעשי את יוזמתי להקמת בית חולים ציבורי גדול ומתקדם בנתניה״.

עו"ד אדיר בנימיני: "אני מאוד שמח על האיחוד הזה, שייתן לנו רוח גבית נוספת וחזקה לקדם את האג'נדה שלנו.אין לי ספק שכחברי מועצת העיר נוכל להסתייע גם בנציגי סיעת 'כולנו' בכנסת ובממשלה ובראש ובראשונה, בשר האוצר, משה כחלון, שהינו מבכירי אנשי הציבור בישראל כיום. הכול מתוך מטרה להטביע חותם על המתרחש בעיר שלנו ולהביא לשינוי עמוק בסדרי העדיפויות הקיימים".