אילוסטרציה | fotolia נעצרו 8 חשודים בפדופיליה ברשת, בינהם מאזור השרון אילוסטרציה | fotolia

השבוע הסתיימה חקירה סמויה בנוגע ל-8 חשודים בעבירות פדופיליה ברשת. אחד החשודים הציע לקטין לקיים יחסי מין עם אחותו. אחר שאל "בא לך לנגוע"?

אילוסטרציה | fotolia

בחצי שנה האחרונה התנהלה חקירה משטרתית סמויה כנגד מספר חשודיםשניסו לפגוע בקטינים ברשת האינטרנט, מחדרה בצפון ועד באר שבע בדרום, כולל חשודים מאזור השרון.

השבוע, לאחר איסוף הראיות והפללת החשודים הסתיימה החקירה הסמויה שנמשכה חצי שנה ולוותה על ידי הפרקליטות כנגד עבירות הפדופיליה ברשת.

במהלך החקירה התחזה שוטר לקטינה או לקטין תוך ניהול צ'אטים בעלי אופי מיני עם החשודים שהיו בטוחים כי הם משוחחים עם בן/ בת 11.
אחד החשודים התחזה לבחורה בת 18 וניסה לשדל את ה"קטין" לקיים יחסי מין עם אחותו בת ה 17, מספר חשודים נוספים הציעו לקטינה לשחק באיבריה המיניים.

חדשות מקומיות - נעצרו 8 חשודים בפדופיליה ברשת, בינהם מאזור השרון

תעוד אחת השיחות | דוברות המשטרה

החקירה התמקדה בין היתר בעבריינים סדרתיים שזו לא הפעם הראשונה בה הם מנסים לפגוע מינית בקטינים באמצעות האינטרנט, כך אחד העצורים ניהל את השיחות עם "הקטין" כאשר מתנהל נגדו הליך משפטי בגין אותן העבירות בתיקים אחרים והוא אמור לשהות במעצר בית בתנאים מגבילים.

החשודים יובאו לדיון בעניין הארכת מעצרם, זאת ע"פ חומר הראיות העולה מהחקירה.

חדשות מקומיות - נעצרו 8 חשודים בפדופיליה ברשת, בינהם מאזור השרון

תעוד שיחה | דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר "פעילות זו הינה אחת משרשרת פעילויות המבוצעות כל השנה והמצטרפת למוקד 105 שהושק גם הוא במטרה לשמור על נפשם וגופם של קטינים מפני תקיפות ופגיעות מיניות ברשת".