אחת התאונות בצומת שמחה ארליך-בן גוריון | צילום: אייל קרן  באיזה צומת בנתניה היו 4 תאונות בשבוע אחד? אחת התאונות בצומת שמחה ארליך-בן גוריון | צילום: אייל קרן

בצומת מרכזי על עורק ראשי בנתניה אירעו לא פחות מ-4! תאונות דרכים בשבוע "אני חוששת שהילדים שלי יחצו שם את הצומת, גם במעבר החצייה" אמרה פעילה חברתית. עיריית נתניה "אנו ממשיכים בקידום פרוייקטים נוספים לאורך העורק החשוב הזה"

אחת התאונות בצומת שמחה ארליך-בן גוריון | צילום: אייל קרן 

צומת בן גוריון - פינת שמחה ארליך בנתניה, הפך לאחרונה לעמוסה מאוד מאחר וזו היציאה היחידה משכונת גלי ים שמתאכלסת בכל שנה בעוד ועוד תושבים, כאשר לטענת תושבי השכונה לא קיים מענה תחבורתי בשכונה וזמן היציאה מהשכונה מגיע בבוקר לכחצי שעה. 
בנוסף מתרכזים לצומת שמחה ארליך-בן גוריון, כל תושבי שכונת נת 600 ותושבים נוספים שבוחרים לא לנסוע דרך כביש החוף ולהגיע דרומה דרך רחוב בן-גוריון. העומס בכביש גורם לריבוי תאונות ורק בשבוע האחרון תועדו בצומת 4 תאונות שונות. 

"זו צומת מסוכן ביותר, אני חוששת שהילדים יחצו שם כביש, גם במעבר חצייה. נהגים טסים ברחוב בן גוריון ומגיעים גם למהירות של 80-90 קמ"ש. אולי כדאי לשים מכמונת מהירות, או טיימר" הציעה אורית ישראלי, וועד שכונת גלי ים והוסיפה " הבטיחו לנו כבר לפני שנתיים שתפתח הצומת ברחוב מודעי וזה עדין לא קורה. פתיחת הצומת תקל על היציאה מרחוב שמחה ארליך ורמזור נוסף בצומת מודעי-בן גוריון יימנע מהנהגים לנסוע במהירות מופרזת".

תגובת העירייה

רחוב בן גוריון הינו עורק תחבורתי מרכזי של העיר נתניה שתחילתו ממרכז העיר וסופו בכביש 2 - כביש ארצי וככזה החשיבות בו היא הניידות וזרימת התנועה בו. 

יחד עם זאת כחלק מתפיסת העירייה בנושא הבטיחות, בוצעו בשנים האחרונות פרויקטים שמשפרים את נושא הבטיחות. כך הוקם צומת מעגלי בקהילת צפת, בוצעו עבודות שדרוג ושיפור צומת בן-אבי ועוד.
אנו ממשיכים בקידום פרוייקטים נוספים לאורך העורק החשוב הזה, במסגרתם ישודרג צומת שור, יוקם צומת מעגלי חדש עם רחוב היהלומן-אברהמס וכן יוקם צומת מרומזר במודעי וזאת בכפוף לסדרי העדיפויות והתקציבים.