מעצר אחד החשודים | צילום: דוברות המשטרה נעצרו 13 חשודים בפדופיליה ברשת ביניהם מנתניה מעצר אחד החשודים | צילום: דוברות המשטרה

שוטרת שהתחזתה לסמויה הביאה למעצרם של 13 חשודים בעבירות הטרדה מינית, מעשים מגונים בקטינה וחלקם בניסיון אינוס. השוטרת: "לא רוצה לחשוב איך ילדה בת 13 שלא נחשפה עדין לעולם הזה אמורה להרגיש. מצורף סרטון

צילום: דוברות המשטרה

במהלך החודשים האחרונים, הפעילה משטרת ישראל שוטרת שפעלה במרחב הסייבר כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה.
גברים מכל רחבי הארץ, ביניהם גם מנתניה, יצרו קשר עם השוטרת, צ'וטטו עמה וביצעו עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס על אף, שהדגישה בפניהם שוב ושוב כי הינה קטינה.

הבוקר פשטו עשרות שוטרים, בלשים ולוחמים על בתיהם של חשודים מרחבי הארץ, ביניהם כאמור גם בנתניה ובבתיהם נתפסו מכשירי מדיה שונים שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירות.

החשודים יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר "אנו נמשיך לפעול, ללא הרף ובנחישות, תוך שימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו על מנת לאתר ולהעמיד לדין את עברייני המין המסכנים את ילדינו. האנונימיות ברשת, לא תהווה מסתור או הגנה עבור עבריינים אלו. אנו יודעים ופועלים לזהות את אלו המשחרים לטרף ואורבים לילדים הצעירים ומבקשים לפגוע בגופם ובנפשם, נעצור ונעמידם לדין.