תרצה גרינפלד חינוך ואהבת נתניה יש, עכשיו גם פוליטיקה תרצה גרינפלד

תרצה גרינפלד, אשת חינוך בכל רמ"ח אבריה, התייצבה במקום השישי בסיעת "נתניה אחת" בעקבות פרישתו של רפי ימין. העובדה שתיק החינוך כבר חולק לא תמנע ממנה לתרום לעשייה העירונית: "אני מאמינה בראש העיר ואסייע לה ככל שאדרש", היא אומרת

תרצה גרינפלד

לא קשה להרגיש בחיבור העז של תרצה גרינפלד לנתניה. כל משפט שני מלווה באהבתה לעיר ורצוף באבני דרך בהן תרמה לה בממד החינוכי – אם כמנהלת בתי הספר ישורון ומוריה או ראש מנהל החינוך בעירייה. העשייה החינוכית הייתה נר לרגליה של גרינפלד גם כשעברה לתחום האקדמי בפיתוח מקצועי של מורים במכללת אורות והמשיכה בשנה האחרונה, בה היא מנהלת את סניף אגודת ניצן בנתניה - הארגון הגדול בארץ לטיפול בילדים ובבוגרים עם ליקויי למידה, שחרת על דגלו להעניק להם סיוע, טיפול וחינוך משלים, להבטיח את עתידם ואיכות חייהם ולסייע להם למצות את הפוטנציאל ולהשתלב בחברה. "זאת ממש שליחות עבורי", אומרת גרינפלד בשיחה עם "נתניה נט". "יש בי רצון גדול לעשות כמיטב יכולתי למען אוכלוסייה שלפעמים קולה לא נשמע במערכת".

גרינפלד מתגוררת במרכז העיר, נשואה, אם לחמישה וסבתא לנכדים. שלושה מילדיה וחלק מנכדיה גרים ומתחנכים במוסדות החינוך בנתניה, מה שמאפשר לה להמשיך ולהיות מעודכנת. "אני מגדלת כאן את הדורות הבאים", היא מתגאה. לאחרונה פנתה לאפיק חדש כשהצטרפה לסיעת "נתניה אחת" בראשות ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר. עם פרישתו של רפי ימין מהחיים הפוליטיים מדורגת כעת תרצה במקום השישי ברשימה. "מעולם לא חשבתי ללכת לפוליטיקה, לא נמשכתי לזה ודווקא בבחירות האלה, מתוך מעורבות גדולה בעיר, בחרתי להצטרף בכל הכוח", היא מספרת.

רק טבעי היה שגרינפלד תקבל את תיק החינוך – התחום בו היא מצטיינת ומעורה כל כך, אך בשל כניסתה בשלב מאוחר יחסית בו חולקו תיקים, על האתגר החינוכי הופקד עקיבא יצחקי. לגרינפלד זה כלל לא מפריע. "נכנסתי בשלב מאוחר ולא אכנס לתחום החינוך, אבל זה לא משנה ולכל אחד יש את הייעוד שלו", היא אומרת. "אני מאמינה מאוד בראש העיר, סומכת עליה ובטוחה שאוכל לתרום ולסייע לה ככל שאדרש. אפעל באהבה בכל נושא שיינתן לי ואני בהחלט רואה את עצמי כחלק מהעשייה של סיעת נתניה אחת".